חסימת כרטיסי אשראי ללא בדיקה מוקדמת |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
בתאריך 12/4/07 חסמה חברת ויזה את הכרטיסי אשראי שלי ושל אשתי ללא סיבה הגיונית ,
כאשר גם מסגרת האשראי היא גבוהה מאוד, ואנו לא מגיעים לרבע של המסגרת אשראי וגם יש כיסוי תמיד בבנק ,
ללא בירור חסמו ויזה את שני הכרטיסים בצורה בוטה וגרמה לעוגמת נפש והשפלה , בזבוז זמן וכסף
כאשר אשתי היתה במסעדה ולא היה ביכולתה לשלם בכרטיס האשראי , הגעתי עד אליה לשלם במזומן ,
ובנוסף אתמול (16/04/07 ) הייתי במוקד רפואי מכיוון שלא חשתי בטוב ואמרו לי שהכרטיס חסום , הייתי צריך לבקש שיכבדו כרטיס אשראי של ישראכרט דרך הטלפון מאשתי .
היום שעשיתי בירור מול ויזה - מחלקת גביה (גלית) היא לא מצאה מדוע חסמו את הכרטיס שלי , וכשמסרתי לה את הכרטיס של אשתי שנופק לאחר הכרטיס שלי היא מסרה כי הם הגישו את החיובים של הכרטיס השני(החדש) לחשבון שסגרתי בעבר .
ולכן החיוב נדחה ,
מבלי לבצע כל בירור , חסמו את שני הכרטיסים , ונאמר לי ע"י גלית כי כך המערכת עובדת באופן אוטומטי שכאשר אין אישור מהבנק נחסמים כל הכרטיסים והלקוח הופך להיות מוגבל,
חברת האשראי פעלה בחוסר מקצועיות , וגרמה לנו מבוכה ועוגמת נפש מהטעות שעשו .
עדכון :
ביקשתי מגלית שהמנהלת (שלומית) תחזור אליי בנוסף לתיקון הטעות לאלתר על מנת לתת לי הסבר הגיוני מדוע ואיך קוראת בגלל טעות אנוש/מערכת
היא מסרה ששלומית תתקשר אליי יותר מאוחר ,
אך נכון להיום ה- 19/04/07 אף אחד לא חזר אליי גם לא גלית ואני מחכה .....
|
עוגמת נפש,בזבוז זמן וכסף |
סוג הנזק : |
פיצוי |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|