פרטי התלונה

תלונות כ.א.ל (CAL)

תלונות כרטיסי אשראי

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חסימת כרטיסי אשראי ללא בדיקה מוקדמת נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 12/4/07 חסמה חברת ויזה את הכרטיסי אשראי שלי ושל אשתי ללא סיבה הגיונית ,
כאשר גם מסגרת האשראי היא גבוהה מאוד, ואנו לא מגיעים לרבע של המסגרת אשראי וגם יש כיסוי תמיד בבנק ,

ללא בירור חסמו ויזה את שני הכרטיסים בצורה בוטה וגרמה לעוגמת נפש והשפלה , בזבוז זמן וכסף

כאשר אשתי היתה במסעדה ולא היה ביכולתה לשלם בכרטיס האשראי , הגעתי עד אליה לשלם במזומן ,
ובנוסף אתמול (16/04/07 ) הייתי במוקד רפואי מכיוון שלא חשתי בטוב ואמרו לי שהכרטיס חסום , הייתי צריך לבקש שיכבדו כרטיס אשראי של ישראכרט דרך הטלפון מאשתי .
היום שעשיתי בירור מול ויזה - מחלקת גביה (גלית) היא לא מצאה מדוע חסמו את הכרטיס שלי , וכשמסרתי לה את הכרטיס של אשתי שנופק לאחר הכרטיס שלי היא מסרה כי הם הגישו את החיובים של הכרטיס השני(החדש) לחשבון שסגרתי בעבר .
ולכן החיוב נדחה ,
מבלי לבצע כל בירור , חסמו את שני הכרטיסים , ונאמר לי ע"י גלית כי כך המערכת עובדת באופן אוטומטי שכאשר אין אישור מהבנק נחסמים כל הכרטיסים והלקוח הופך להיות מוגבל,

חברת האשראי פעלה בחוסר מקצועיות , וגרמה לנו מבוכה ועוגמת נפש מהטעות שעשו .

עדכון :
ביקשתי מגלית שהמנהלת (שלומית) תחזור אליי בנוסף לתיקון הטעות לאלתר על מנת לתת לי הסבר הגיוני מדוע ואיך קוראת בגלל טעות אנוש/מערכת
היא מסרה ששלומית תתקשר אליי יותר מאוחר ,
אך נכון להיום ה- 19/04/07 אף אחד לא חזר אליי גם לא גלית ואני מחכה .....
עוגמת נפש,בזבוז זמן וכסף סוג הנזק :
פיצוי פתרון נדרש :

כ.א.ל (CAL) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה