פרטי התלונה

תלונות כ.א.ל (CAL)

תלונות כרטיסי אשראי

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
המשך גביית כספים וניתוק קשר עם הלקוח נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏05 ‏אפריל ‏2007 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב,

בדצמבר 2006, שמעתי שחברת כרטיסי האשראי המציאו עמלה נוספת. והם מעתה ייגבו עוד 10 ש"ח לחודש (קרי 120 ש"ח לשנה).
נכנסתי לסניף דיסקונט במגדל העמק, ולשאלתי ענתה הפקידה (לאחר בירור עם עמיתים בסניף) כי אין ידוע לה על עמלה כזאת וכי לא נראה לה שתהיה עמלה כזאת בעתיד הקרוב.
הוטעתי. וכבר מהחודש הבא התחילו להוריד לי מהחשבון עוד 10 ש"ח כל חודש!

תגובתי הראשונה הייתה לבטל את הכרטיס בהזדמנות הראשונה.

(לצערי לא יכולתי לבטל את הכרטיס באופן מידי, כי הייתי צריך להמתין לקבלת האישור מחברת האשראי המתחרה (לאומי-כארד) על הנפקת כרטיס עבורי.)

ובכן, לאחר שקיבלתי את הכרטיס המתחרה, נכנסתי ב-5/04/07 לסניף בנק דיסקונט במגדל העמק, וביקשתי לבטל את הכרטיס.

תלונתי מתייחסת לשלוש נקודות.

א- לאחר שהפקידה גזרה את הכרטיס, ולמרות שחברת ויזה ממשיכה לגבות ממני כספים, הם אינם מאפשרים לי לפנות לשרות הלקוחות שלהם בצורה יעילה!!! מאותו יום, ברגע שאני מנסה לפנות אליהם דרך האתר, מופיע הודעה: "לא ניתן לבצע את הפעולה בכרטיס זה. לבירור יש לפנות לשירות לקוחות בטלפון: 03-5726444." בטלפון שהם נותנים, כמובן זמן ההמתנה ארוכים ומייגעים.

מה קרה??? ברגע שלקוח עוזב אתכם, אתם תדאגו שהוא ייתיבש/ייתייאש לפני שיצליח לקבל שירות מנציג שירות???

ב- כאשר ביטלתי את הכרטיס בסניף הפקידה "שכחה" לציין שאני מאבדת את כל הנקודות שצברתי במהלך השנים בהן הייתי לקוחה נאמנה שלכן, ובמהלכן ביצעתי עסקאות במאות אלפי שקלים!!! כן כן, מאות אלפי שקלים!!!

ג- וזה הכי הרגיז. לאחר שביטלתי את הכרטיס (וזאת בעקבות חוצפתכם בגביית עוד עמלה מטופשת), אתם ממשיכים לגבות ממני "דמי ניהול חשבון"!!! אין סוף לחופצה!!!

לסיכום: אתם איבדתם לקוחה שהייתה מבצעת עיסקאות בסכום ממוצע של מעל 50,000 ש"ח שנתי! וזאת בעקבות רצונכם להרוויח עוד 120 ש"ח. תשוו חמישים אלף למאה ועשרים ש"ח ותודו שאתם לא מידי חכמים... (או שמא קיוויתם שאני עוד אחת מאותן הלקוחות שאנשך שפתיים ואשתוק...)

בנוסף, אני דורשת מכם לתקן את כל אחד משלושת הסעיפים דלעיל.

חבל לי מאוד, נראה שאינכם מבינים כיצד להתייחס ללקוחה שהשקיע בכם מספר שנים וביצעה עסקאות במאות אלפי שקלים.
כספי סוג הנזק :
פתרון אידיאלי לשלושת הליקויים המפורטים. פתרון נדרש :

כ.א.ל (CAL) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה