|
|
|
|
|
|
אי עמידה בסיכומים |
נושא התלונה: |
יום רביעי 14 מרץ 2007 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
גבעתיים |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
ברצוני להתלונן על חברת ויזה כאל . נציגת החברה שכנעה אותי לעשות בתאריך14.3.07 בחנות h&o כרטיס מועדון של H&0 בהבטחה שאקבל תלושים בסך 250 ש"ח בנוסף חברות חינם בשנה הראשונה במועדון הלקוחות של h&o ."התלושים יגיעו אליך בדואר רשום - הביתה". אחרי וחודש קיבלתי הודעה מהבנק שהכרטיס החדש מוכן , וקיבלתי אותו בסניף.למחרת פניתי לויזה כאל לשאול ל"גורל" התלושים נעניתיי שבשל היותי בעבר (2002 ) איני זכאית להטבה בפעם השניה. אמרתי שדבר זה לא הובא לידיעתי בעת ההצטרפות למועדון. בפנייתי לאחראי שרות לקוחות הוא הסביר שאכן אני צודקת וכנראה דיילת המכירות שלהם לא ידעה ולכן לא יידעה אותי.ושזו טעות שלהם. אם אכן כך , אמרתי , עליכם לשאת באחריות ולתת את מה שהבטחתם. אך הוא טען שיכול לתת לי פיצוי של ארוחת בוקר.אני לא אקבל פיצוי שהוא נמוך מערך ההטבה שהובטחה לי. אני גם לא הייתי עושה חברות במועדון H&O לולא ההטבות הנ"ל. כבר מחברת H&O שזו לא הפעם הראשונה שויזה כאל פועלת בחוסר אחריות ואמינות כלפי לקוחותיה. האם תוכלו לעזור לי לקבל את המגיע לי מויזה כאל ? או אולי מ- h&o שמשתפים איתם פעולה בעצם העמידה מהצד ואי התערבות לטובת הלקוחה? תודה על עזרתכם
|
בנוסף עגמת נפש ובזבוז זמן, |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
כ.א.ל (CAL) שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|