פרטי התלונה

תלונות כ.א.ל (CAL)

תלונות כרטיסי אשראי

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שרות לקוחות נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏03 ‏יוני ‏2007 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
שמי איסקוב יפית אני לא מבינה הרבה בכרטיסי אשראי אבל מבינה בשרות לקוחות,אני פניתי לחברת האשראי ויזה כאל בכמה שאלות כי לדעתי חיבו אותי יותר ממה שצריך ענתה לי נציגת שרות שניסתה לתת לי את התשובות אבל בגלל חוסר מקצועיות היא לא הצליחה ביקשה את הטלפון שלי ראתה שאני נואשת ונורא כועסת אמרה שתחזור אליי עוד מס שעות כבר עברו מס ימים שלושה ימים אבל אף אחד מחברת אשראי ויזה כאל לא חזר אליי.חיכיתי על הקו המון זמן כמעט 10 דקות כדי שיענו לי וזה היחס והתשובה שקיבלתי לבעיה ולחוסר שקט שלי.אני עובדת בשירות לקוחות אני יודעת איזה שירות אני צריכה לקבל ואני מאד כועסת וזועמת שלא קיבלתי אותו .
עוגמת נפש סוג הנזק :
תשובות פתרון נדרש :

כ.א.ל (CAL) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה