פרטי התלונה

תלונות כ.א.ל (CAL)

תלונות כרטיסי אשראי

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ניצול לרעה של ויזה כאל את חוסר הידיעה שלי בשימוש בכרטיס וגביית כספים בחוסר תום לב נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כשנה בערך טיילתיבאחד הקניונים כאשר פנה אלי אחד מנציגי ויזה כאל ושיכע אותי לעשות כרטיס שנותן המון הטבות השתכנעתי ועשיתי 2 כרטיסים של אקטיב לא הוסבר לי מה היתרונות שיש באותן כרטיסים רק הוסבר לי כי יש באפשרותי לעצב אותן בתמונה שאבחר ברצוני לציין כי כרטיס אחד לא נעשה בו שום שימוש ואילו בכרטיס השני אישתי קנתה בסופר מטפר קניות כאשר כל הקניות אינן עולות על סך של 150 שח בערך כל אחד
ואילו אני עשיתי את ביטוחי הרכב בכרטיס בתשלומים כפי שאני עושה זאת בכרטיס האשראי הרגיל .השבוע אני סתם בודק דף פעולות שהיגיע בדואר חשכו עיני אני רואה שאני במינוס של 34000 שח פניתי טלפונית לויזה כאל ושאלתי לפשר החוב ונענתי כי מאחר ואתה לא נותן לנו הוראה חודשית על גובה סכום ההורדה שאתה מעונין שירד מהחשבון אז אנחנו מורידים את המיניחום שזה 1400שח ועל זה מתווספת ריבית חודשית של400שח בערך אמרתי להם שאף אחד לא ידע אותי על כך שעלי להתקשר אליכם חודש בחודשו ואתם הרי רואים שלא התקשרתי אליכם אף פעם לא יכולתם לשאול נתתם לחשבון לתפוח לממדים וזאת כמובן בחוסר תום לב שהרי מטיבעי חשבוני בעוש מעולם לא נמצא במינוס ולוא ידעתי כי כך אתם נוהגים בתרמית כלפי הלקוחות שלכם לא הייתי משתכנע לקחת את אותו כרטיס. כמובן שהודעתי לנציגת השרות כי יש על הבנק לתקן מיידית את העוול שנגרם ציינתי בפני הנציגה שתפנה לממונים תדווח על כך וכי תחשב לי את כל הקניות שביצעתי בכרטיס למעט הריבית אותה ביקשתי כי יסירו מהחשבון. אני רואה שלאור הנסיבות אני לא אמור לשלם את הריבית שויזה כאל גבתה בחוסר תום לב עדיין לא קיבלתי תשובה לבקשתי זו ואני פונה אליכם ומבקש את עזרתכם בברכה ובתודה מראש י
עוגמת נפש סוג הנזק :
לדכות אותי בכל הריבית שנגבתה בחוסר תום לב פתרון נדרש :

כ.א.ל (CAL) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה