פרטי התלונה

תלונות כ.א.ל (CAL)

תלונות כרטיסי אשראי

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הנפקת כרטיס ללקוחה חדשה נושא התלונה:
ברדן ליאת שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב,

שמי ליאת ברדן, אני עובדת חברת בזק בינלאומי ונודע לי שקיימת אפשרות להנפיק כרטיס זהב עסקי. פניתי אליכם לפני שבועיים (1.10) על-מנת להנפיק כרטיס, נשלחו אלי טפסים בפקס למילוי והחתמת הבנק. עוד באותו יום כבר החזרתי אליכם את כל הטפסים (#4418919) ונאמר לי בפירוש שהכרטיס יישלח אלי עם שליח תוך 3 ימי עסקים. וידאתי זאת שוב ושוב כיוון שבתאריך 21.10, יום ראשון הקרוב, אני טסה לחו"ל ורציתי שהכרטיס יהיה איתי.

היום, 16.10, עברו שבועיים ולא הגיע שום שליח. רציתי להתקשר ולברר מה קורה, אבל בזבזתי כשעה הבוקר בגלל מערכת ניתוב השיחות שלכם, שדאגה לנתק אותי שוב ושוב (חשוב לי לציין שדברים אלו לא נאמרים בהגזמה!). עד שסופסוף הצלחתי למצוא את הניתוב שלא מנתק אותי – התעצבנתי לגלות שהטפסים לא קיבלו שום טיפול, תעודת הזהות שלי כלל לא מופיעה אצלכם במערכת ואותה נציגה שהבטיחה לחזור אלי תוך שעה כדי לתת לי תשובה סופית –לא התקשרה בחזרה (עברו 10 שעות מאז!!!!!)

ולקינוח- כשהתקשרתי שוב וביקשתי מנהל, כי כך מזרזים היום דברים - נעניתי ש"אין מנהל פה". עם כל הכבוד, גם אני נותנת שירות ומבצעת "שיחות מנהל" שכאלו כל שני וחמישי. כולנו יודעים שתמיד יש מנהל, ואם לא עכשיו אז עוד שעה, העיקר שיתקשר! ההרגשה שלי באותו רגע הייתה שהשירות שאתם נותנים רחוק שנות אור מהשירות שאני נותנת ללקוחותיי ומהשירות שהייתי רוצה לקבל כלקוחה.

לא יכול להיות שבכל שעות היום יש לכם עומס שיחות שמפנה את הלקוחות להתקשר "בשעה מאוחרת יותר"! אני מזמינה את מי שקורא מכתב זה להתקשר למספר 03-5726444 ולהגיע ל"הזמנת כרטיס חדש" מבלי שהשיחה תנותק בפנים!
לא יכול להיות שתבטיחו הנפקה תוך 3 ימי עסקים ואז תתעלמו מהלקוח לאלתר! אני סמכתי עליכם - ובתמורה רק התאכזבתי והתעצבנתי!

כיוון שהנתב שיחות ניתק אותי - פניתי לאתר שלכם, אבל לצערי (ולתדהמתי) הוא לא מספק כתובת מייל אלא רק פקס. אין לי פקס בבית, לכן אני פונה אליכם דרך האתר הנפלא הזה.

אני דורשת שיחזור אלי מנהל, שיסביר לי היכן הדברים עומדים.
כרגע המצב הוא שאם הכרטיס לא יגיע אלי עד יום שישי עם שליח לקראת הנסיעה - אין לי בו צורך בכלל ואבקש לבטל כל התקשרות איתכם.

ליאת.

כ.א.ל (CAL) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה