פרטי התלונה

תלונות כ.א.ל (CAL)

תלונות כרטיסי אשראי

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוסר שירות בשום מישור- טלפון, אינטרנט, דואר. נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
הצטרפתי למסלול אשראי של כאל לפני חודשיים, מאז ניסיתי לשוחח בטלפון עם נציג בכל פעם שיש לי חצי שעה פנויה. עד עכשיו לא הצלחתי לתפוס מישהו ולו פעם אחת וכל המתנה על הקו היא בין 10-25 דקות!!! במחלקת גבייה עונים ישירות...
יותר נציגים, אפשרות לפנייה כתובה באינטרנט פתרון נדרש :

כ.א.ל (CAL) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה