אי מענה תמידי "בשירות הלקוחות" |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
יש ברשותי 2 כרטיסי אשראי של החברה,ופשוט בלתי אפשרי להשיג מענה אנושי בשירות הלקוחות, בכל פעם שאני מתקשרת אני נענית ב:"לצערנו זמני ההמתנה ארוכים ולא ניתן לשוחח עם נציגי השירות"... מה זה הביזיון הזה? שלא כמו בחברות אחרות כגון סלקום וכד',הם אכן מתריעים שזמני ההמתנה ארוכים מן הרגיל,אך נותנים לי את האופציה להמתין ובסופו של דבר אני זוכה לשוחח עם נציג שירות וכאן-פשוט בשיא החוצפה והחרפה,כל פעם מחדש לא נותנים אפשרות לשוחח עם נציג שירות ומפנים אותי לאינטרנט, ומה אם איני מבינה במחשבים ורוצה לקבל את השירות המגיע לי? שלחתי להם פקס והם לא טרחו לענות עליו פשוט חוצפה לא יאומנת,בשום חברה אחרת זה לא כך,באם אינם יודעים שירות מהו אינני מעוניינת להישאר לקוחתם.
|
|
|
|
|