פרטי התלונה

תלונות כ.א.ל (CAL)

תלונות כרטיסי אשראי

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי מענה תמידי "בשירות הלקוחות" נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
יש ברשותי 2 כרטיסי אשראי של החברה,ופשוט בלתי אפשרי להשיג מענה אנושי בשירות הלקוחות, בכל פעם שאני מתקשרת אני נענית ב:"לצערנו זמני ההמתנה ארוכים ולא ניתן לשוחח עם נציגי השירות"... מה זה הביזיון הזה? שלא כמו בחברות אחרות כגון סלקום וכד',הם אכן מתריעים שזמני ההמתנה ארוכים מן הרגיל,אך נותנים לי את האופציה להמתין ובסופו של דבר אני זוכה לשוחח עם נציג שירות וכאן-פשוט בשיא החוצפה והחרפה,כל פעם מחדש לא נותנים אפשרות לשוחח עם נציג שירות ומפנים אותי לאינטרנט, ומה אם איני מבינה במחשבים ורוצה לקבל את השירות המגיע לי? שלחתי להם פקס והם לא טרחו לענות עליו פשוט חוצפה לא יאומנת,בשום חברה אחרת זה לא כך,באם אינם יודעים שירות מהו אינני מעוניינת להישאר לקוחתם.

כ.א.ל (CAL) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה