פרטי התלונה

תלונות כ.א.ל (CAL)

תלונות כרטיסי אשראי

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ביטול כרטיס אשראי נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
היה ברשותי כרטיס אשראי של ויזה: דיינרס YOU במשך שנה. כשרציתי לבטל אותו נאמר לי שעליי לחכות עד שתיגמר שנה. התקשרתי חודשיים לפני תם השנה לשאול מה עליי לעשות על מנת לבטל את הכרטיס ושלא אחוייב בדמי חבר השנתיים. בכל פעם שפניתי נאמר לי שרק כשתמלא שנה (בנובמבר 2007) ניתן יהיה לבטלו ושעליי להתקשר בנובמבר. ב-1 לנובמבר התקשרתי לבטל ונאמר לי שעליי לגזור את הכרטיס ולהעביר לויזה ושלא אחוייב בדמי חבר ובדמי הניהול. כך עשיתי באותו יום. מאז ועד היום (ה- 4.12 ) התקשרתי מספר פעמים לברר מה קורה עם זה כי ראיתי שכן חוייבתי בדמי חבר (48 שח לשנה) ונאמר לי שלוקח להם מס' שבועות עד שהכרטיס הגזור מגיע אל המחלקה המתאימה.
בחודשיים האחרונים על מנת להשיג את ויזה יש לחכות על הקו לפחות 45 דקות כל פעם ולשמוע הודעה שלקוחות קיימים לא יכלים לקבל שרות כעת היות וזמני ההמתנה ארוכים מהרגיל. עד שלבסוף ענתה לי נציגה ואמרה שכיוון שהכרטיס הגיעה למחלקת ביטולים רק עכשיו כן יחייבו אותי על דמי החבר לחודש נובמבר, למרות שהודעתי על כוונתי לביטול , שלחתי אותו ולא נעשה בו שימוש כבר זמן מה.
בנוסף ברצוני לציין שבאף אחת מהשיחות שלי עם ויזה לא הציעו לי לשלוח את הכרטיס קודם ולציין את משך הזמן שלוקח להם להעביר דואר בתוך החברה.
תשלום מיותר ובזבוז זמן של טלפונים חוזרים ונשנים. סוג הנזק :
החזר כספי בגין דמי החבר ודמי ניהול פתרון נדרש :

כ.א.ל (CAL) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה