פרטי התלונה

תלונות כ.א.ל (CAL)

תלונות כרטיסי אשראי

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי דיוק לגבי השימוש בכרטיס נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
תפוצות ישראל 13, גבעתיים כתובת:
תיאור הבעיה:
ברשותי היה כרטיס ויזה כאל, פנו אלי נציגי החברה ושכנעו אותי לעשות ויזה אקטיב. טענתי שאני לא טובה במעקב אחרי ההוצאות ורק מסתכלת בסופו של יום על ההוצאה החודשית. הבטיחו לי שילוו אותי במשך חצי שנה ושיתקשרו אלי כדי שאחליט כמה אני רוצה לפרוע. המכירה אמרו לי שאני יכולה לשלוט בהוצאות שלי ולהחליט כמה לפרוע כל חודש. דה פקטו לא יצרו איתי קשר פעם אחת לתזכר אותי בפרעון החודשי (למרות שפניתי אליהם כמה פעמים וביקשתי שיזכירו לי), אמרו לי שהבטיחו שישלחו לי SMS ולא טלפון (שקר מוחלט) אך גם את זה לא עשו. לאחר כחודשיים שחשבתי שפרעתי את הכול התברר לי שצברתי חוב אצלהם עם ריביות גבוהות שהם לוקחים. פניתי לחברה בטענה שלעולם לא הזכירו את נושא הריביות - עכשיו הם דיברון במונחים של חברה שנותנת אשראי עם ריבית כמובן ושזה מצויין בדך הפירוט וכו'. אני מקפידה לא להיכנס למינוסים בבנק כדי להימנע מריביות כך שאילו הייתי יודעת שזו שיטת העבודה שלהם לא הייתי מתחילה את ההתקשרות איתם! ביקשתי שימצאו את שיחת המכירה עימי - כמובן שזה לא נמצא. הם גם לא הסכימו להחזיר לי את הריבית ששילמתי. בויזה אקטיב טוענים שבכל שיחת מכירה הנציג חייב להזכיר את נושא הריבית - אילו היו "מוצאים" את השיחה עימי והייתי נוכחת שאכן אמרו לי כך, לא הייתה לי כל טענה אליהם. צריך לשים לב שגם בפירסומים שלהם הם לעולם לא מזכירים את העובדה שהם נותנים אשראי למעשה, ומסבירים להדיוטות כמוני שאנו יכולים "לשלוט בהוצאות שלנו.
להחזיר לי את הריבית ששולמה או לחלופין למצוא את שיחת המכירה עימי ולהוכיח לי שנאמר לי שם שעלי לשלם ריבית אם לא אפרע את החובה. פתרון נדרש :

כ.א.ל (CAL) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה