פרטי התלונה

תלונות כ.א.ל (CAL)

תלונות כרטיסי אשראי

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב דמי חבר בניגוד לחוזה ולחוק ואי מתן אופציה ליצירת קשר עם העסק נושא התלונה:
מיוסט בן שם/כינוי:
‏יום שישי ‏01 ‏פברואר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
ויזה כאל גבו ממני דמ חבר על סך 10 ש"ח מבלי שיש להם כל זכות לכך, שכן כשהצטרפתי לפני שנה וחצי המבצע היה שאין כל תשלום דמי חבר ודומים לו במשך שלוש שנים. יתר על כן, הבעיה היותר רצינית היא שאין שום דרך להשיג אותם ולברר את התלונה - מה שמעלה חשש שזה נעשה במכוון. כבר חודש וחצי אני נכנס לאתר שלהם אחת ליומיים ומנסה לפנות דרך שירות לקוחות - פניות לקוחות ונרשם שהמערכת אינה פעילה זמנית. אין שום טלפון ליצירת קשר וכשניסיתי להתקשר לטלפון שנותנים בדפי זהב נאמר לי שאלו המשרדים הראשיים ואין הם מטפלים בפניות לקוחות. לא הזיז להם שהסברתי להם שהאתר שלהם לא פעיל וכשביקשתי מספר טלפון לשירות לקוחות נאמר לי שהם עובדים רק דרך האינטרנט.
זו פשוט חוצפה ואין לי ספק שאני ממש לא היחיד שהם עשו לו את זה. אני רק מקווה ששיטת ההתשה הזאת לא תעבור בשקט.
כסף סוג הנזק :
השבת הכסף ופרסום טלפון לשירות לקוחות פתרון נדרש :

כ.א.ל (CAL) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה