פרטי התלונה

תלונות כ.א.ל (CAL)

תלונות כרטיסי אשראי

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטבה בלתי ניתנת למימוש ואכזבה גדולה נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
שלום, שמי סיגל, לפני כשבוע הגיעה בדואר מעטפה בה ויזה כ.א.ל (הכרטיס על שם בעלי) מבשרים לנו כי הם שמחים להעניק לנו שלושה כרטיסי כניסה חינם להצגה של טוביה ודיסק במעמד ההצגה, לאחר שתיאמתי עם גיסתי וסיפרתי לילדים, שכמובן שמחו, התקשרתי להזמין, בסביבות ה-24 שעות לאחר שקיבלתי את המכתב. מענה קולי ענה לי ולאחר קבלת פרטי הכרטיס נמסר לי שאין עוד הצגות פנויות, התקשרתי לשירות לקוחות ואמרו לי שאין מה לעשות פשוט היתה היענות גדולה שלא ציפו לה בחברת כ.א.ל. אני מבקשת בתור לקוחה של כ.א.ל לקבל את ההטבה, שימצאו פיתרון! נראה שאחרי הקשת פרטי הכרטיס הם מחליטים למי לתת את הזכות לממש את הכרטיסים, שלא לדבר על האכזבה לילדים, אם נותנים הטבה שתהיה גם זכות לממש אותה ואם לא אז שלא ישלחו בכלל, אודה לטיפולכם
עוגמת נפש סוג הנזק :
אפשרות לממש את ההטבה פתרון נדרש :

כ.א.ל (CAL) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה