פרטי התלונה

תלונות כ.א.ל (CAL)

תלונות כרטיסי אשראי

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הפכו עסקה של 11 תשלומים ל 8 ולא מוכנים לדבר איתי. נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏10 ‏דצמבר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
ב 9.12.2008 הודיע לכם הספק (המרכז הבינתחומי לספורט) שיש להקטין את סכום העסקה בסך של 5577 ₪ (בגלל קורס שלא מתקיים).וזאת מבלי לשנות את מספר התשלומים.

על כן הדבר ההגיוני ,הסביר וההגון הוא לחלק את יתרה לגביה באותו מועד ,דהיינו 10393 ₪ לפי החישוב הבאה.
14290 ₪ פחות שלושה תשלומים שנגבו ( 1299 ₪ כפול 3=3897 ₪) 10393 ש"ח
מחולק ל 8 תשלומים ע"ס 1039.30 ₪ ולגבות אותם החל מה 15.12.2008.

במקום לעשות את המתבקש ב 15.12.2008 ו ב 15.1.2009 נגבו ממני 1299 ₪
( 190 ₪ מיותרים בכול חודש ,ס"ה 380 ₪) ובכוונתכם לגבות ב 15.2.2009
ו ב 15.3.2009 רק עוד שני תשלומים ע"ס 819.75 ₪ כ"א.

העסקה צריכה להיפרע ב 11 תשלומים ולא ב 8 ,ואין בסמכותכם להיכנס להסכם בינו לבין הספק ולשנות תנאי תשלום ללא הסכמתי.

על כן אבקשכם לזכות את חשבוני לפי הריבית המקובלת אצלכם בעסקאות "קרדית"
לפי הפרוט להלן:
1) על גביית יתר של 190 ₪ החל מ 15.12.08 ועד 15.6.009.
2) על גביית יתר של 190 ₪ החל מ 15.01.09 ועד 15.06.09.
וכן לגבות את יתרת החוב (1939.50 ₪) ב 4 תשלומים ולא ב 2.
בזוז זמן ועודמת נפש סוג הנזק :
החזר כפסי ותשלום עוגמת נפש פתרון נדרש :

כ.א.ל (CAL) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה