|
|
|
|
|
|
הוצאת כרטיס ויזה אקטיב |
נושא התלונה: |
אזור הצפון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
באחת הקניות שליבהום סנטר שוכנעתי ע"י נציג ויזה כאל להצטרף למועדון לקוחות הום סנטר ובעצם לעשות כרטיס ויזה אקטיב של חברת כאל. מודה ומתוודה שאיני מבין גדול בכל הנושאים האלה והטריגר היחיד להוצאת הכרטיס היה מבחינתי קבלת הנחות לקניות בהום סנטר בפועל ללא ידיעתי הוציאו לי כרטיס ויזה אקטיב לא חתמתי על אופן מסלול מיוחד לבחירה וחברת ויזה ניצלה את תמימותי וחוסר ידיעתי ובעצם הורידה מכספי סכומי מנימום חודשיים מצד אחד וסכומי ריבית אדירים מצד שני. ההגיון הצרכני שלי אומר שאדם צריך להתקשר על מנת לקבל הלוואה, ההגיון השרותי של ויזה כאל אומר שאדם צריך להתקשר על מנת לא לקבל הלוואה וזו מבחינתי דרך של רמיה והונאת הלקוחות, הצטרפות לכרטיס הזה פגעה בי קשות הן מבחינת סכומי ריבית 17% שנתי ועמלות אדירים והן מבחינת חוסר היכולת שלי לשלוט ולעקוב אחר הוצאותי החודשיות.
|
+ עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
מבקש להחזיר לי את כל סכומי הריבית שנגבו ממני כתוצאה מתום ליבי ובנוסף פריסת החוב הנצבר על פני חצי שנה ללא תוספת ריבית עד גמר החוב |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
כ.א.ל (CAL) שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|