פרטי התלונה

תלונות כ.א.ל (CAL)

תלונות כרטיסי אשראי

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שרות גרוע נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏01 ‏יוני ‏2010 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
אני לקוחה של בנק הדואר,ומחזיקה בכרטיס ויזה כאל שכפי שידוע לכם בוודאי הינו כרטיס זכות בלבד. בכרטיס הנ"ל אני משלמת כל חודש חשבון של חב' הוט עבור טלוויזיה ואינטרנט , לפני חודש פנו אליי מחברת הוט והודיעו לי כי הכרטיס חסום ע"י הבנק פניתי לבנק הדואר ושם נאמר לי כי להם לא ידוע על חסימה ולא הם חסמו הכרטיס. פניתי לחב' ויזה למח' הגבייה ושם עברתי מסכת יסורים מפקידות הגבייה שכניראה עוברות הכשרה מיוחדת: בהתשת הלקוחות , חוסר תרבות דיבור,וטריקת טלפון לאחר שסיימו לומר את דיבריהן ואין צורך כמובן להקשיב לדברי הלקוח ,רק תשובה לקונית :"אין לי תשובה עבורך", בכל מקרה ע"פ מה שהבנתי מפקידות הגבייה של חב' ויזה שבשנת 2008 הועבר חיוב מחב' פלאפון ע"ס 600 ש"ח וחב' ויזה שילמה הסך הנ"ל למרות שהכרטיס שלי זכותי וזאת ע"פ טענתכם שהוראות קבע משולמות בכל מצב, גם אם אין כסף בחשבון - חייבת לציין שההסבר תמוה מאוד בעיניי ואשר לא הובא לידיעתי מעולם , אבל מתוך הנחה שאכן כך המצב שאלותי הן:
1. מדוע במשך שנתיים אף אחד לא פנה אליי לא בכתב ולא בע"פ?
2. מדוע במשך שנתיים אף אחד לא חשב לחסום לי הכרטיס על החוב הנ"ל?
3. מדוע במשך השנתיים לא חוייבתי בסך 600 ש"ח?
4. מדוע נחסם לי הכרטיס כעת ללא הודעה/התראה מראש כדי לתת לי אפשרות לבדוק ולסדר העניין אלא נאלצתי לקבל הודעה מחב' הוט והאינטרנט?
לסבר אוזנכם מבדיקתי עם חב' פלאפון נימצא כי בשנת 2008 אכן חוייבתי ב-600 ש"ח אך לא ע"י הכרטיס ויזה העכשוי שלי אלא כרטיס ישן שהיה ברשותי מזמן.
המסקנה המיתבקשת מכל הסיפור הנ"ל : מח' גבייה בחב' ויזה עשתה טעות לפני שנתיים ,הוסיפה חטא על פשע וגם שכחה מהעיניין וכעת בניקוי אקראי של השולחנות ניתגלתה הטעות האיומה ,אך מה יותר קל לפתור אותה בגרימת נזק ללקוח? שהרי עכשיו הכרטיס חסום חב' הוט והאינטרנט 012 לא מוכנים לספק לי השרות אך כמובן ממשיכים לחייב אותי, ואני אמורה אחרי שנתיים לשלם חוב הזוי בסך 600 ש"ח שאמיתותו בספק מבחינתי בגלל תשובת חב' פלאפון לגבי מס' הכרטיס וגם מכיוון שאינני בטוחה שלא חוייבתי כבר במשך השנתיים האלו דרך בנק הדואר (מה שבימים אלו ניבדק).
בנוסף לפני שבוע התקשרתי שוב לחב' ויזה וענתה לי פקידת גבייה נוספת(אגב שמות הפקידות רשום אצלי כולן כאחת אך כרגע לא אציין שמן) הסברתי לה שוב את כל הסיפור והודעתי לה שאני מוכנה למרות הטעות שבוצעה על ידכם,לשלם "החוב" ב10 תשלומים שווים ללא ריבית,הפקידה כמובן כנהוג במח' הגבייה שלחה אותי לבנק הדואר ששלח אותי חזרה לחב' ויזה............!!!!!!!!!!!!!
האם זהו השירות שלכם? האם כך מטופלות בעיות בויזה?
מצפה לתשובה מהירה ועניינית מכם שאם לא כן איאלץ לפנות למועצה לצרכנות ולאמון הציבור.
בברכה
אושצגה חנה
מדוע בתחתית המכתב אני חייבת לאשר תנאי שימוש אבל לא מצויינים מה הם תנאי השימוש? ל ב ד י ק ת כ ם !
עלבון,כספי. סוג הנזק :

כ.א.ל (CAL) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה