פרטי התלונה

תלונות כ.א.ל (CAL)

תלונות כרטיסי אשראי

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס מחפיר ומעליב נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
פניתי למחלקת הגבייה של ויזה כאל עקב מכתב שקיבלתי על חיוב שלא כובד (על סך 19 ש"ח) תוך 4 דקות העברו אותי בין 4 נציגים שונים, נסיתי לקבל הסבר על הבעיה אך כל נציג תוך שניות ובלי להקשיב בכלל העביר אותי לנציג אחר (קריאת מחשבות??)
הנציגה השלישית שדיברתי איתה - רינת מהגבייה- הייתה חוצפנית ברמה שלא הייתי מצפה אפילו מגדול שונאי (בטח לא מאחת שאמורה לתת לי שרות תמורת
הכסף שאני משלם) מעולם לא זכיתי ליחס מעליב ומעורר סלידה כזה . אני בפרוש מצפה להתנצלות אמיתית וכנה והסבר אישי מהנציגה מה גרם לה להתייחס אלי בצורה כזו.
במידה ויובהר לי שזו התנהגות נורמלית אין לי ספק שהכסף שלי ושל משפחתי לא יגיע לקופת ויזה כאל , אין שום סיבה להמשיך לקבל יחס בוטה ומעליב כזה.
עלבון סוג הנזק :
התנצלות והסבר מהנציגה פתרון נדרש :

כ.א.ל (CAL) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה