|
|
|
|
|
|
מיסרונים בשעות בלתי סבירות |
נושא התלונה: |
יום שני 17 ינואר 2011 |
תאריך האירוע: |
אזור הצפון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
בחודש דצמבר 2010 בוטלה בטעות הרשאה לחיוב בחשבון הבנק שלי עבור כאל. עוד באותו יום שהחיוב הוחזר התקשרתי לשרות הלקוחות בקשתי את מס החשבון של כאל על מנת לבצע העברה מיידית של סכום הניקוי. עוד בטרם כאל ראו את ההחזר הודיעו לי שעלי להעביר 465 ש"ח במקום 400 ש"ח דהיינו 65!!!!!!!!!!!!!!ש"ח עבור ההחזר. אי לכך לא מיהרתי וההעברה בסך 465 ש"ח בוצעה ב-28 דצמבר 2010. מאז אין כאל מפסיקים לשלוח לי מיסרונים להתקשר אליהם על אף שהעברתי בפקס את אישור ההפקד לחשבונם וביקשתי בפקס לא לשלוח לי מסרונים להתקשר אליהם על חשבוני. אז הגדילו לעשות והחלו שולחים מסרונים ב-22:00 וב-01:15 לפנות בוקר. אינני חייבת להם מאומה אין חוק המחייב בעלי עסקים ליצור קשר עם לקוח בשעות סבירות?
|
הטרדה לילית |
סוג הנזק : |
להפסיק מיסרונים בשעות בלתי סבירות! |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
כ.א.ל (CAL) שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|