פרטי התלונה

תלונות כ.א.ל (CAL)

תלונות כרטיסי אשראי

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עיסקה שלא בוצעה וממשיכים להוריד מהחשבון בלי לשלוח פירוט העיסקאות כבר 4 חודשים נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
מאז שקיבלתי את כרטיס האשראי של בנק טפחות עד היום לא קיבלתי שום דף פירוט לעיסקאות שביצעתי, למרות פניותי הרבות לשרות לקוחות ובקשות אין סוף לשלוח לי בפקס ובדואר את פירוט עיסקותי בחודשים שעברו , קיבלתי רק הבטחות והתנצלויות מאד אדיבות מאד נחמדות כמו:ו"מיד שולחים בפקס והמשלוח של דפי הפירוט יגיע אליך תוך 4 ימים" ושום דבר! והדבר היחיד שקיבלתי בדואר ב15.1.11זה מכתב התנצלות והודעה חגיגית שדפי הפירוט יגיעו אלי בימים הקרובים עברו מאז 3 שבועות ועדיין כלום , אבקש טיפולכם,
עוגמת נפש, בריאותי, סוג הנזק :

כ.א.ל (CAL) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה