פרטי התלונה

תלונות כ.א.ל (CAL)

תלונות כרטיסי אשראי

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב עמלה ויחס שרות במוקד הגביה נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏12 ‏אפריל ‏2011 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
ברצוני לפנות אליכם בקשר לכרטיס הויזה כאל שברשותי, בחיוב האחרון חזר לי חיוב ובעקבות כך חויבתי בעמלה ע"ס 68₪ +ריבית כ-7₪.
אציין שזאת הפעם הראשונה שחוזר לי חיוב בכל הסטורית כרטיסי האשראי שלנו ובכלל. וגם בפעם הנוכחית לא נבע הדבר מהזנחה אלא שינוי במדיניות של הבנק שהחזיר את החיוב רטרואקטיבית למרות שהיה כבר כיסוי בחשבון. ואני בדין ודברים עימו.
יצויין שכשגיליתי את העניין התקשרתי אליכם מידית (12/4/2011) וביקשתי להסדיר את הענין, אך נאמר לי שממוקד הגביה יחזרו אלי, מה שלא קרה.
כעבור יומיים התקשרתי שוב ונאמר לי שעומדים לגבות ממני את החיוב ונשלח אלי הודעת SMS על כך (לידיעתכם, אין לי אפשרות לקבל הודעת SMS).
אי לכך כלקוח ותיק שמקפיד על מוסר תשלומים, אבקש להתחשב ולזכותי דמי עמלה +הריבית.
אגב, פניה זהה באותו ענין שנשלחה לישרכרט, (עמלה שלהם הינו רק 48 ₪ ואין ריבית פיגורים וכד') נענתה בחיוב.
* * *
ברצוני להעיר על "חווית שרות" שנתקלתי ממוקד הגביה שלשום כשהתקשרתי לברר פרטי החיובים שחויבתי נתקלתי ביחס דוחה חמור ונוקשה, תוך קטיעת כל משפט שרציתי לדבר במילה "אדוני"...
לאכזבתי אציין שבפנייתי באותו עניין לישרכרט, שכאמור נענתה בחיוב, קיבלתי יחס טוב, מתחשב ובעיקר קשוב (ולמחרת אף התקשרו אלי בסקר מטעמם לברר על שביעות רצוני מהשירות. לא שאני מכבד סקרים...). ובצירוף מקרים מדהים שהיה לי היום עם לאומי ויזה נעניתי במענה מסביר וקשוב ובויתור מלא על העמלה וכו'. אגב, את הקרן שילמתי היום בכרטיס ויזה כאל שלי.
נא תשומת ליבכם לענין.
עוגמת נפש סוג הנזק :
ביטול העמלה+פיצוי על עוגמת הנפש הרבה שגרמה בעקבות כך. פתרון נדרש :

כ.א.ל (CAL) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה