פרטי התלונה

תלונות כ.א.ל (CAL)

תלונות כרטיסי אשראי

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גביית תשלום על הטבה בלא הצדקה ואטימות בשירות הלקוחות. שירות אישי או שוד? נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כשנתיים שדרגתי את כרטיס הכ.א.ל שברשותי לכרטיס פלטינום במסגרת מבצע. עם המבצע קיבלתי מתנת הצטרפות והתחייבתי לטענת החברה לשימוש בכרטיס למשך 24 חודשים בסכום כסף מינימאלי כלשהו. עד כאן הכל תקין.

הבעיה נולדה כשהחלטתי לעבור סניף (בתוך הבנק שלי), כאשר אם המעבר מתחייבת החלפת כרטיס האשראי שיתאים לנתוני החשבון החדש. למותר לציין כי מעבר לשינוי המספר הסידורי של הכרטיס וחשבון הבנק המופיע עליו, כלל ההתחייבויות ו"הגיהוצים" הקבועים בכרטיס של כאל לא השתנו. מעבר לכך, צריכתי אף גדלה בעקבות נישואי והסכום החודשי שגיהצתי עמד בתנאי הסף ואף עלה עליהם.

לפני מספר שבועות גבתה ממני חברת כאל 300 ש"ח עבור מתנת ההצטרפות, בטענה להפרת החוזה בכרטיס אליו התחייבתי. בפועל, לא רק ששמרתי אמונים לחברת כאל אלא אף הרחבתי את השימוש בכרטיס שהנפיקה לי אך החברה בחרה להעניש אותי על מעבר סניף/החלפת המספר הסידורי של אותו הכרטיס.

שיחה עם שירות לקוחות לא הועילה. בכאל גילו אטימות מוחלטת לנאמנות שלי כלקוח ולעובדה שאני מקפיד לגהץ עשרות אלפי שקלים מדי שנה בכרטיס שהנפיקה לי עם מעבר לסניף חדש. מבחינתה, החלפת המספר הסידורי של הכרטיס כמוהה כהפרת חוזה (למרות שהעסקאות נותרו אותן העסקאות וההתחייביות הקבועות גם כן).

מבחינתי מדובר בסטירת לחי של ממש. לרשותי כרטיס של תשלובת ישראכארט עם תנאים מצוינים שאינם נופלים מאלו של כאל (ובחלק מההטבות עולים עליו עשרות מונים). למרות זאת הקפדתי על ריכוז עסקאותיה בכרטיס של כאל, שליווה אותי מאז היותי נער ולתחושתי (הנאיבית, כפי שמתברר) סיפק את מלוא צרכי.

ספק אם במצב זה אמשיך לבצע את עסקאותיה באמצעות הכרטיס. התאכזבתי קשות מהיחס ומהיעדר קשב בסיסי ללקוח.
אך גם עוגמת נפש ועלבון סוג הנזק :
החזר החיוב על ההטבה פתרון נדרש :

כ.א.ל (CAL) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה