פרטי התלונה

תלונות כ.א.ל (CAL)

תלונות כרטיסי אשראי

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מסירת מידע שגוי על-ידי מספר נציגים שונים ואף נציגה מומחית. נושא התלונה:
‏יום שני ‏09 ‏מאי ‏2011 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
מוקד שירות לקוחות סניף חברה:
תיאור הבעיה:
אני בעלת חשבון סטודנט וכרטיס אשראי ועל כן פטורה מעמלות ומדמי חבר. בחיוב האשראי האחרון שלי (04/2011) ראיתי כי חוייבתי על סך 19.80 ש"ח עמלת דמי חבר. לאחר בירור נאמר לי כי הבנק צריך להחזיר לי את הכסף ולטפל לי בזה. נציג הבנק ואני התקשרנו ביחד למוקד השירות שדל ויזה כדי לברר האם אני צריכה להנפיק כרטיס סטודנט חדש או להשאר עם הישן על מנת שלא אשלם בחודשים הבאים. כל נציג שדיברנו איתו (סה"כ חמישה) כוול מנהל ומומחה אמר לנו מידע שונה, ועד עכשיו אין לי מושג מה לעשות עם 2 כרטיסי האשראי החדשים ששלחו לי- למרות שאין לי צורך בהם.
עוגמת נפש, חוסר מקצועיות ושירותיות סוג הנזק :
נציג מויזה יחזור אליי ויטפל בפנייה פעם אחת ולתמיד פתרון נדרש :

כ.א.ל (CAL) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה