|
|
|
|
|
|
ביטול עסקה |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
שלום,
ביצעתי בסוף מרץ 2011 עסקה עם חברת רון פוליאסטר בע"מ (הוחתמתי על טופס סליקה ידני בחנות רהיטים אשר סלקה את הסכום דרך רון פוליאסטר).
הסחורה לא סופקה לי עד היום (מעל 3 חודשים) ולאחר ששוחחתי עם בית העסק - רון פוליאסטר יחד עם חברת ישראכרט -החברה של כרטיס האשראי שלי, הבחור (אמיר) ביטל את העסקה וטען שהוא העביר טפסי ביטול עסקה לויזה כ.א.ל.. עד כה - מעל 7 ימי עסקים מתאריך הביטול, אינני רואה את ביטול העסקה והכסף לא הוחזר אלי מישראכרט. הייתי רוצה שתחזרו אלי כדי לוודא שאכן התקבל ביטול עסקה והנושא מטופל. מדובר על עסקה של 6500 ש"ח בשלושה תשלומים.לצערי אין דרך להשיגכם בטלפון מאחר ואינני לקוח של ויזה כ.א.ל
|
כספי |
סוג הנזק : |
אישור כי אכן בוטלה עסקה על ידי הספק |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
כ.א.ל (CAL) שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|