פרטי התלונה

תלונות כ.א.ל (CAL)

תלונות כרטיסי אשראי

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טיפול בלקוח נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏29 ‏פברואר ‏2012 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לחברת ויזה כאל שלום,
ברצוני להביע את עוגמת הנפש, הזלזול וחוסר היכולת של הנציגים שלכם לעזור לי כלקוחה.
בתחילת חודש דצמבר עקב איחוד חשבונות שלי ושל בעלי בקשתי לבטל את כרטיס האשראי שהיה קיים על שמי לאחר שיחות טלפונות שבדקתי שאין לי תשלומים וכיוצא בזה, שלחתי אליכם את הכרטיס אשראי גזור בצירוף פקס המפרט את בקשתי לביטול וחסימה של הכרטיס יותר מזה בקשתי שהתשלום היחיד שקיים על הכרטיס לעביר לכרטיס החדש תחת שמי רק בחשבון אחר, שוב התקשרתי ובדקתי נאמר לי שהכל מסודר ואין צורך לדאוג.
בסוף חודש דצמבר- ביטלו את הכרטיס שלי אך המשכו לשלוח לגבייה את התשלום של חברת החשמל למרות שידעתם במפורש שהתשלום לא יכובד עקב סגירת חשבון. בינואר קבלתי מכתב מממחלקת גבייה המציין שהתשלום חזר ואני חייבת דחוף להסדיר את התשלום ואת עמלת ההחזר באותו יום יצרתי קשר עם הנציג ממחלקת גבייה- נאמר לי שאני חייבת את מלוא הסכום ואין מה לעשות לגבי עמת החזר- דרשו ממני כרטיס אשראי שאינו שייך לחברת כאל על מנת לסדר את התשלום, מסרתי את כל האינפורמציה ושווב שאלתי אם הכל שולם ושזה סוף הסיפור ושוב נאמר לי שכן.
לאחר כשבועיים מתקשרת נציגה המזדהה כנציגה ממחלקת גבייה של חברת כאל ושעקב תקלה טכנית התשלום שכיבכול היה אמור להיות מסודר לא סודר- ושוב הבאתי לה את פרטי כרטיס האשראי ושוב כמו מקודם שאלתי אם עכשיו הכל בסדר נאמר לי שוב ואני מדגישה שוב שזהו הכל בסדר.
ב- 28 לחודש אני מקבלת שוב מכתב ממחלקת גבייה שתשלום על סך 38 ש"ח לא ירד ושוב יש עמלת החזר של 65 ש"ח.
ב- 29.2 ביום רביעי יצרתי קשר והסאגה ממשיכה באותו ערב דברתי עם 4 נציגים כל אחד מעביר אותי ממקום למקום אף אחד לא מצליח לעזור לי מחלקת גבייה אומרת שאני צריכה לדבר עם השירות, השירות מעביר אותי שוב למחלקת גבייה וכך במשך כ-45 דקות אך ללא הועיל בקשתי שלמחרת יצרו איתי קשר ממחלקת גבייה ושוב נאמר לי שאני זאת שחייבת ליצור אתם קשר בעצמי. במשך כמה ימים לא הצלחתי ליצור קשר דרך הטלפון, בסוף ב-05.03 הצלחתי להגיע למחלקת גבייה ענתה לי בחורה בשם בתאל וכאשר ניסתי להסביר לה את מצבי כל מה שהיא אמרה זה שאני לא צריכה את מחלקת גבייה אלא שירות לקוחות ניסתי לומר לה שאני במפורש צריכה מחלקת גבייה אך ללא הועיל היא פשוט שמה אותי על המתנה ואח"כ העבירה אותי שוב לשירות לקוחות , בשירות לקוחות שוב נאמר לי שהם לא יכולים לעזור ושאני צריכה את מחלקת גבייה למזלי הנציגה הזאת הייתה הבודדה עם תודעת שירות ומקצועיות שהיא העלתה נציגה ממחלקת גבייה על הקו איתנו על מנת לסדר את הנושא- ללא הנציגה הזאת הייתי ממשיכה להיות מעוברת ממחלקה למחלקה כאשר לאף נציג לא אכפת וזה כבר גבל בתחושת חוסר אונים שלי כלקוחה, הרגשתי מושפלת הרגשתי שמזלזלים בי כלקוחה ועקב כך אני מבטלת את הכרטיס האשראי שלי דרך חברת ויזה כאל- כרטיס של כוחות הביטחון.
אני מודעת שהתלונה הזו תיפול על אוזניים ערלות אך היה לי חשוב לי לעלות את זה על כתב .
עלבון סוג הנזק :

כ.א.ל (CAL) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה