פרטי התלונה

תלונות כ.א.ל (CAL)

תלונות כרטיסי אשראי

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ביטול כרטיס אשראי נושא התלונה:
סבצ'נקו נטליה שם/כינוי:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
נכנעתי להצטרף לכרסטיס ויזה כ.א.ל, בתנאי שנציגת השירות תיארה לי את ההתחייבות. לפי השאילות ששאלתי לפני ההצטרפות קיבלתי תשובות הבאות: לא חיוב חודשי עבור כרטיס אשראי, ללא התחייבויות, הנפקת מתנה עבור מצטרף חדש בס"ך 250 ש"ח והנחות רבות במגוון החנויות.
השתמשתי בכרטיס כשנה וקצת , קניתי בסכום של 13000 ש"ח, ההנחות המצטברות הן 120 ש"ח עבור שנה. חיוב חודשי עבור הכרטיס מתבצע פעם בחודש בשווי של 12.5 ש"ח, ז"א שההנחות שקיבלתי אפילות מכסות של ההוצאות עבור הכרטיס. אנני מרוצה ממהנחות שאתם מציעים, היום ניסיתי להתנתק מכם, אך נעמדתי מול עובדה, שאני מחוייבת להיות איתכם בעסקה כשנתיים ולקנות ב 1000 ש"ח כל חודש, אחרת אני אחויב על הסכום אשר ניצלתי, כאשר קיבלתי את כי מתנה למצטרף החדש. זה פשוט עובר את כל הגבולות של חוצפה ועבודה על האנשים. אני מאוד מאוכזבת, כמובן שאמנה מאנשים להצטרף לכרטיס שלכם.
כספי סוג הנזק :
ביטול עסקה ללא גביעת כסף עבור המתנה פתרון נדרש :

כ.א.ל (CAL) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה