פרטי התלונה

תלונות כ.א.ל (CAL)

תלונות כרטיסי אשראי

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוסר כבוד נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
ביום שני היתקשרתי במענה הכולי נאמר לי שבתוך 3 שעות נציג יחזור אלי הדבר טרם קרה ביום שלישי לאחר שעה של המתנה היה לי ניתוק אם זה השירות למחזיק 10 טלפונים אני חושב שמילה אחרת מלבד בושה טרם נמצאה לחברה שמפרסמת את עצמה 24 /7 אני לא מצפה כבר לתגובה אך הדבר היחידי שיש ביכולתי להגיד תיתבישו אם הלקוח כבר לא נחשב מלבד התשלום החודשי אתם אולי כבר דומים לחברה של הפצוציות
ועוגמת נפש סוג הנזק :
אפשר לבזבז עוד3500 שח למשכורת לעובד לאחר רווחי מיליוני $ פתרון נדרש :

כ.א.ל (CAL) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה