פרטי התלונה

תלונות כ.א.ל (CAL)

תלונות כרטיסי אשראי

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי כיבוד כ. אשראי עקב חוסר עידכון פרטי חשבון בנק נושא התלונה:
‏יום שני ‏24 ‏ספטמבר ‏2012 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
שמי יניב באום.
במהלך חודש יוני אשתי עדכנה את פרטי חיוב כרטיס האשראי עם פרטי חשבון ובנק חדשים על מנת שתוכל להמשיך להשתמש בו בחו"ל.
טפסים הועברו לבנק, הוחזרו חתומים ונשלחו לחברת ויזה כאל.
אישור על הרשאה התקבל טלפונית ונפתחה שורת הרשאה בחשבון.
על מנת לוודא את פתיחת הכרטיס ניסינו אותו בארץ על ידי משיכת מזומנים ותשלום בבתי עסק ופעולות אלו צלחו.
במהלך שהותנו בחו"ל, כרטיס זה לא התקבל באף בית עסק ונקלענו למצבים לא נעימים.
אתמול בערב קבלנו מכתב מחברת האשראי בנוגע לאי כיבוד הכרטיס.
הבוקר (24.9.12) פניתי למחלקת הגבייה של חברת ויזה כאל.
הוסבר לי כי הכרטיס לא כובד עקב פרטי חשבון בנק שגויים (החשבון הקודם סגור) ושעלי לשלם את החוב + ריבית פיגורים + עמלת החזר.
מאחר והייתי משוכנע כי סדרנו כהלכה מראש את הכל, שלמתי רק את החוב + ריבית הפיגורים (נציגת השירות בטלה את עמלת ההחזר בגובה של 65 ש"ח).
מבדיקה נוספת מול שירות הלקוחות, התגלה על ידי נציגת השירות במחלקת הגבייה, כי אכן נשלח על ידינו פקס חתום מהבנק עם הפרטים החדשים וכי זו הייתה טעותם המלאה שלהם בלבד.
הכרטיס וכספי עקב תשלום שלא לצורך של ריבית הפיגורים יוחזרו רק בסביבות התאריך 10.10.12 (ללא ריבית עקב עיכוב של שבועיים).
השיחה עם נציגת השירות הייתה מלווה בטונים עולים כאשר הסבירה לי תחילה כי זו טעות שלי או של הבנק והמשיכה בטונים יורדים כאשר הסבירה לי כי זו טעות של חברת האשראי.
הטיפול בי הצריך הפעלה מלאה של נציגת השירות (תבדקי, תתקשרי, תבררי) וללא התאמצות מיוחדת מצידה.
הפקס הממולא, החתום והמאושר שכב בחברה מספר חודשים ללא התייחסות, כאשר מבדיקות שלנו (שורת הרשאה בבנק, משיכת מזומנים וחיוב בתי עסק) הכל התנהל כשורה.
אנו מאוכזבים מאד מתקלה זו שהותירה אותנו ללא כרטיס אשראי בינלאומי בחו"ל ויתרה מזו אנו מאוכזבים מהתנהלות החברה לגבי החוב והיחס אלינו בעקבותיו.
ריבית הפיגורים נלקחה על ידי החברה ועל פי הנציגה לא תוחזר בריבית עקב פיגור ההחזר בשבועיים.
עוגמת נפש סוג הנזק :
טיפול מהיר, התנצלות ופיצוי על עוגמת הנפש הכפולה : אי כיבוד הכרטיס בחו"ל ודרישת לתשלום "חוב" שנוצר כתוצאה מטעות החברה פתרון נדרש :

כ.א.ל (CAL) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה