פרטי התלונה

תלונות כ.א.ל (CAL)

תלונות כרטיסי אשראי

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תשלום דמי חבר לכרטיס פאוור קרד נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏16 ‏אוקטובר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כשנה השתכנעתי לעשות כרטיס פאוור קרד דרך קופאית נחמדה שעשתה את עבודתה נאמנה ושיכנעה אותי לעשות כרטיס זה. על השאלה אם אחוייב בדמי חבר נעניתי בשלילה. זאת ועוד, למרות שמצויין בתקנון שמתחת לסף רכישה מסוים יחויבו בדמי חבר הגב' עמדה על זה שאני לא צריכה לדאוג אני לא אחוייב בשנה הראשונה בכלל. השתכנעתי, הצטרפתי וכיוון שכמעט לא השתמשתי בכרטיס ביטלתי אותו בימים אלה. וכמובן.......................ממש בימים אלה קיבלתי חיוב של 100 $$$$$$$ דמי חבר. עכשיו לך תוכיח שזה לא מה שמכרו לי בקופת ההום סנטר...דיברתי עם שירות הלקוחות של פאוור קרד והם פשוט הראו לי את הדף שהוחתמתי עליו כשהצטרפתי שם כתוב שמתחת לסף רכישה מסוים ישולמו דמי חבר. ומה עם השנה הראשונה ????(אני שואלת) שיטת השיווק שלכם דרך הרשתות מאוד לא מקצועית ואני פשוט מרגישה שאכלתי אותה. מן הסתם ביטלתי את הכרטיס כי הבנתי שאינו כדאי לי ואז חוייבתי בדמי חבר. פשוט שוד לאור היום!!!!
כספי סוג הנזק :
החזר דמי החבר בסך 100$$$ פתרון נדרש :

כ.א.ל (CAL) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה