|
|
|
|
|
|
המתנה לנציג שירות מעל ל -20 דקות |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
בשלושה החודשים האחרונים נאלצתי ליצור קשר עם חברת ויזה כ.א.ל. , בשיחה האחרונה שהתבצעה היום נאלצתי להמתין 15 דקות וכשבקשתי להתלונן אמרו לי שמעבירים אותי , המתנתי שוה 17 דקות ואז הודיעו לי שיחזרו אלי עד מחר בשמונה בערב .
|
|
|
|
|
|
|
|
כ.א.ל (CAL) שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|