פרטי התלונה

תלונות כ.א.ל (CAL)

תלונות כרטיסי אשראי

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ניצול פרטי כרטיס אשראי לחיוב חד פעמי להוראת קבע נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כשנה וחצי חיפשתי כרטיס חנייה לרכב ברחוב הלח"י בבני ברק. ראיתי פרסום של החברה הנ"ל וביקשתי לחנות בתשלום דרכם. איש לא טרח להסביר לי שמדובר במנוי לתקופה ולא נאמר מהי התקופה. מסרתי פרטי הכרטיס וחניתי. לאחר מספר חודשים ראיתי שאני מחוייב מידי חודש, כאילו נתתי הוראת קבע, בתשלום לפאנגו. מחיתי בפני חברת האשראי, החיוב בוטל והסכום הוחזר לי והנחתי שבזה נגמר העיניין. לפני כחודש מצאתי חיוב חוזר מאותה חברה. פניתי לויזה ושם נאמר לי שאכן החיוב בוטל אבל למרות הביטול הם - חברת האשראי - לא יכולים למנוע מחברת פאנגו לחזור ולחייב את חשבוני. פניתי לבנק ישראל בתלונה נגד חברת האשראי, הכיצד הוראת קבע שניתנה כביכול על ידי מכובדת בעוד לי אין זכות לחסום את חשבוני מהוראת קבע חוזרת מאותה חברה ? בנק ישראל רואה את ה"אשם" אם קיים בפאנגו ולא בחברת האשראי המפוקחת על ידו. צר לי שאינני יכול להסכים לטענה זו. לדעתי, פאנגו עושה שימוש בפרטי כרטיסי אשראי של אנשים שהיו במצוקת חנייה ברגע נתון. פאנגו לא אמרה אמת בעת ההתקשרות והאמת היא שאני הופך למנויי המשלם כול חודש עבור "זכותי" להשתמש בשירותי פאנגו. יתרה מזו לאחר תלונתי - אסור היה לפאנגו לחזור ולחייב את חשבוני מחד וחברת האשראי הייתה חייבת לקבל את הודעתי ולחסום את חשבוני לחיובי פאנגו.

כ.א.ל (CAL) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה