|
|
|
|
|
|
עיכובים של החזר כספי |
נושא התלונה: |
יום רביעי 29 מאי 2013 |
תאריך האירוע: |
אזור הדרום |
אזור: |
תיאור הבעיה:
אני התקשרתי לחברת האשראי של חברת כאל בע"מ. בתאריך 29/5/13 לגבי חיובים שחייבו אותי וחויבתי בבנק בסכום הנכוב 2900 פעמיים ואני עד היום לא רואה את הזיכוי ואני מחפש את פניות הציבור להתלוננן עליהם ואין להם פניות ציבור ומה שכל נציג עונה לי ואמור זה יצא אלייך לבנק אחריי שבועיים שהם טוענים 3 ימים הזיכוי יבוצע ולא מתבצע
|
ריביות ועמלות על הטעוית |
סוג הנזק : |
אני ישמח לקבל הצעות |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
כ.א.ל (CAL) שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|