פרטי התלונה

תלונות כ.א.ל (CAL)

תלונות כרטיסי אשראי

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התנהלות של אבי נימצוביץ המייצג את ויזה כאל . נושא התלונה:
‏יום שני ‏20 ‏מאי ‏2013 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
מנחם בגין 7 כתובת:
רמת גן סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום שמי אריאל נקלעתי למצב כלכלי לא טוב , והייתי חייב כ 6000 שח .
עשינו הסכם ושילמתי כ1500 שח מיידי ואז כל חודש 800 שח במשך פעמיים בתאריך אפריל ומאי .
לאחר כחודש בחודש מאי לערך התקשרו אליי אמרו שלא שילמתי אמרתי ששלמתי באיחור של 5 ימים אבל שילמתי ואמרתי שאמצא את הקבלה , לשמחתי מצאתי את הקבלה ומסרתי להם אותה בנתיים למרות שמצאתי את הקבלה פתחו נגדי תיק בהוצאה לפועל על כ7000 שח .
ופה הייתי כבר במילואים חייגתי אליהם והם אמרו שלא שכבר מאוחר מיידי ואמרתי להם איך מאוחר שלמתי לכם.
הם אומרים גם חודש מאי לא רואים , אמרתי איך לא רואים כמו שלא ראיתם את אפריל שורה תחתונה פתחו לי תיק הוצלפ על 7000 שח כשהחוב היה 6000 וכבר שילמתי כ3000 שח .
אני לא מדבר על הביריונות של העו"ד המייצג את כאל .
ממש גועל נפש ועוד הייתי בתעסוקה מבצעית ממש בושה וחרפה לחברה שמכבדת את בעליה .
אני עדיין לא מדבר על הביריונות של העו"ד שמייצג אותכם , ממש עצוב שאני באמצע תעסוקה מבצעית בחברון ואני מוטרד עד עמקיי נשמתי בנושא הנ"ל .
אני מבקש מימכם לטפל בנושא הזה מידיית ואני מדגיש אני אפנה הכי הכי גבוהה שאפשר אני לא מתכוון לוותר .
עלבון עוגמת נפש וכו סוג הנזק :

כ.א.ל (CAL) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה