פרטי התלונה

תלונות כ.א.ל (CAL)

תלונות כרטיסי אשראי

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הנפקת כרטיס אשראי חדש00365 בחנות משביר לצרכן קניון אילון. נושא התלונה:
פולני רחל שם/כינוי:
‏יום ראשון ‏15 ‏ספטמבר ‏2013 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בחודש אוגוסט2013 הוצא לי עי נציג ויזה כאלח לחדש את כרטיס מועדון המשביר וזה מונפק עי כאל אם בונוס בעת הקניה. כמו כן אמר בעפ שיש עוד בהנחות במספר מקומות. חתמתי על טופס הסכמה ותו לא. מתברר שהבחור שעשה זאת העביר לי שני הוראות קבע קיימים בלאומי של חברת נטלי ובטוח ישיר ללא הוראות מצדי לשנוי או העברה. זאת נודע לי במכתב מלאומי שיש בעיה. שעה וחצי בליתי עם שרותי לקוחות של כל הנוגעים בדבר ועדיין לא קבלתי אשור מחברת הבטוח. מי נתן לבחו את הסמכות והחוצפה להעביר לי הוראות קבע ותיקות ללא הסכמתי ולגרום לי עגמת נפש ? אבקש לברר אם נציג זה את דרכי הפעילות הסמויה שעשה . אודה לכם על התיחסותכם. לםי תגובתכם אשקוןל המשך פעילות בחברה זו. בתודה רחל פולני.
נציג לא ישר ערמומי סוג הנזק :

כ.א.ל (CAL) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה