פרטי התלונה

תלונות דן

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה דןשעות פתיחה דן גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חסימת כרטיס רב קו וסרוב החברה להחזר סכום הערך הצבור שנותר בכרטיס נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏13 ‏יולי ‏2014 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כשנה כשעליתי לאוטובוס 45 של חברת דן גיליתי שהשארתי את כרטיס הרב קו שלי בבית. נהג האוטובוס ייעץ לי לרכוש כרטיס אנונימי כגיבוי. שילמתי 5 שח עבור הכרטיס וטענתי אותו. השתמשתי בו ללא בעיות עד שביום ראשון בבוקר ב 13/7/14 עליתי לאוטובוס 55 של חברת קווים והנהג טען שכרטיס נחסם ולראיה הוציא תדפיס. למרות שנותרו בכרטיס ערך צבור בסך 19.90 שח נאלצתי לקנות כרטיס עבור הנסיעה או לרדת מהאוטובוס. נגשתי מיד לעמדת רב קו של דן ברכבת מרכז ולאחר חקירת שתי וערב ושאלות כגון " למה יש לך אנונימי" ו "מי נתן לך אותו" נאמר לי שבגלל שהכרטיס אנונימי אין עליו אחריות ושמתי כספי על קרן הצבי. וכל זאת באישור משרד התחבורה. למרות זאת יעצו לי בעמדת הרב קו לנסות ולגשת לעמדת רב קו של חברת קווים בפתח תקווה. שם חזרו על הדברים שנאמרו בתחנת רב קו של דן ואף הגדילו לעשות ודרשו לראות הוכחה שהכרטיס שלי ושלא גנבתי אותו!! וכל זאת בפומבי במשרדם ומול קהל. אפילו דרשו לבדוק את כרטיס הרב קו האישי שלי בו מופיעים כל פרטי.
לפני כשנה רכשתי מנהג דן כרטיס רב קו אנונימי בהמלצתו. רכשתי מוצר זה בתום לב ואמונה שלמה שאקבל שירות נאות ושכספי לא יגזל. לא נאמר/נרמז שיש אפשרות לחסימת כרטיס ו/או לאיבוד הערך הצבור. אני מבקשת שיפתחו לי את הכרטיס או שיחזירו לי את כספי בסך 19.90 שח
כספי סוג הנזק :
להחזיר את הערך הצבור בכרטיס בסך 19.90 שח פתרון נדרש :

דן שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה