פרטי התלונה

תלונות דן

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה דןשעות פתיחה דן גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי עמידה בלוח זמנים נושא התלונה:
איבשקובסקי יששכר שם/כינוי:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב,

זה נוסח המכתב ששלחתי לדן היום במייל, ומחר בפקס ובדואר רשום.
אשמח לעזרתכם בזירוז הליכים לפיצוי

תודה מראש,
יששכר

24 באוקטובר 2007
לכבוד
דן
מחלקת פניות הציבור נשלח גם לפקס: 6933466- 03
ת.ד. 33038
תל אביב מיקוד 64928 -מבלי לפגוע בזכויות-

א.ג. נ,

הנדון: עמידה בלוח זמנים

מידי יום אני נוסע בקו 42 בתחנה שברחוב בית אל בתל אביב, אשר עומדת ליד בית הספר "משה שרת".
בתאריכים 15 באוקטובר האוטובוס של 7:53 לא הגיע. בשעה 8 הגיע אוטובוס. שאלתי את הנהג מתי יצא, אמר שאחראי המשמרת אמר לו לצאת באותו הרגע.
למחרת לא הגיע האוטובוס של 7:53, וגם לא של 8:06. כך נאלצתי לעלות לאוטובוס של שעה 8:20.

אני לא יודע מה בקשר אליכם. אני אדם עובד. בגלל השירות שלכם איחרתי לעבודה, הפסדתי כסף וננזפתי.

יתרה מכך:
היום חיכיתי לאוטובוס בקו 21 של השעה 20:30 באותה התחנה.
בשעה 20:35 עבר על פנינו אוטובוס. הנהג נופף נמרצות שאינו אוסף אנשים.
עד השעה תשע עבר עוד אוטובוס שגם הוא סירב לנפנופינו.
בשעה 21:05 עזבתי. באותו יום לא שיחקתי כדורגל, על מגרש ששילמתי עבורו כסף מראש.

המכתב הזה הוא קצר. עוגמת הנפש והנזק שנגרם לי הם גדולים.
להווה ברור שדליתי עכשיו מהזיכרון את המחדלים האחרונים שלכם, כי זה היה הקש האחרון. בחודשים האחרונים היו לפחות עוד שלושה מקרים.

אני דורש מכם להעביר אליי פיצויים של 500 ₪ עד לתאריך 7 בנובמבר.
כספי סוג הנזק :
תשלום פיצוי פתרון נדרש :

דן שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה