פרטי התלונה

תלונות דן

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה דןשעות פתיחה דן גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התנהגות נהג וסדרן בחברת דן נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏12 ‏יוני ‏2007 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 23.11.06 התלוננתי בפני חברת דן על התנהגות נהג וסדרן בחברתם. מכיוון שהנהג והסדרן הכחישו כל חשד ביקשתי להגיע לשימוע ובירור מולם. לאחר בקשות חוזרות ונישנות להגיע לשימוע ניתן לי זימון לתאריך: 12.6.07. בשימוע (שנכח בו רק הנהג) נאמר לי כי בסופו לא ינתן גזר דין, ורק לאחר מס' שבועות שגזר הדין יינתן אוכל לקבל בדואר את רשימת העברות בהן הורשע הנהג ואת גזר הדין שנגזר עליו. לאחר כחודשיים שלא קיבלתי דבר התקשרתי לחברת דן לבדוק מה הסטטוס של גזר הדין, באותה שיחה נאמר לי כי עדיין לא ניתן גזר דין סופי. לאחר כחמישה חודשים התקשרתי שוב לדן ולבקשתי לקבלת תוצאות גזר הדין ניתקלתי באטימות נוראית מצדם.
(אוסיף לציין כי עד נכון לכתיבת תלונה זו, עדיין לא זכיתי לדעת מה קרה גם עם הסדרן שנכח באותו אירוע- אע"פ שהובטחתי לקבל מידע גם אודותיו).
עוגמת נפש סוג הנזק :
ע"מ לראות שאכן יצא הצדק לאור ואכן נעשה הדין עם הנהג ברצוני לקבל את גזר הדין ואת פורטוקול השימוע שנכחתי בו. פתרון נדרש :

דן שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה