האם הכסף שלי לא מספיק טוב עבור חברת דן ? |
נושא התלונה: |
אלט רותם |
שם/כינוי: |
יום שני 26 נובמבר 2007 |
תאריך האירוע: |
אזור השרון |
אזור: |
ת"א |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
האם הכסף שלי לא מספיק טוב עבור חברת דן ?
1) היום יום ב' 26/11/07 , ככל יום חיכיתי לאוטובוס קו 147 , בהרצלייה .
הנהג ש חביב , מס' רישוי של האוטובוס 90-829-01 , מס' אוטובוס 7049 .
2) ניגשתי לעלות לאוטובוס ובאתי לשלם לנהג - באמצעות שטר של 200 שקלים .
3)הנהג בתמימות רבה השיב לי אין לי עודף (יש לציין כי לדעתי אין הדבר נכון , לטעמי פשוט התעצל לפרוט - הרי 200 שקלים הינם בדיוק כמו 50 שקלים) ופתח את הדלת של האוטובוס וסימן לי לרדת .
סוג עלבון שכזה עוד לא חוויתי , הרי הנהג החליט כי ברשותו כוח ויכול הוא לעשות סלקציה איזה נוסע יכול לעלות ואיזה לא .
4) השבתי לנהג אחכה עד אשר יהיה מספיק ברשותו ע"מ לפרוט לי , זאת היות וחיכיתי לא מעט זמן , אם לא אעלה על האוטובוס סביר להניח שאאחר לעבודתי .
5) הנהג , המאוד לא אדיב ומאוד מאוד לא שירותי , מסר לי כי אין לו אפשרות לעזור לי ואמר לי לנסות ולחכות לאוטובוס הבא . לטענתו אין חייב הוא לפרוט שטר הגדול מ50 שקלים .
6) לצערי במדינתנו אין לי כל כך אופציות - הרי שחברת דן היא הבלעדית אשר מגיעה ליעד אליו חפץ אני להגיע . כלומר מחוסר ברירה אין ברשותי את האפשרות להפיק לקחים ולהימנע משימוש בחברה זו . זאת כפי שעושה אני במידה ואיני מרוצה משירות של חברה או נותן שירות מסוים.
6) באותו עת , חשבתי לעצמי - מי יבטיח לי שלנהג שאחריו כן יהיה עודף , הרי במשיכת מזומנים מכספומט אין אני בוחר את סוג השטרות אותם אני מקבל .
7) לעניות דעתי חברה כה גדולה , צריכה לעמוד בסטנדרטים מסוימים בנוגע לשירות , לפקח על עובדיה (הנהג הכה "חביב" ש חביב) , להכיר בכך כי יתכן מצב שכזה ולהיערך בהתאם ולסיכום במקרה שכזה להתיר לנוסע ליסוע ללא תשלום , היות לאימפוטנציה של נהג מסוים בפריטת כסף גדול או לחילופין אוכל רק לכנות התנהגות שכזו כעצלות .
א. לתשומת לבם של הנוגעים לדבר .
ב. לתשומת ליבו של הנהג ש חביב ה"יקר" .
ג. לתשומת ליבו של נהגי אוטובוס – גם הנוסעים הם בני אדם.
|
תשומת לב - מניעת מקרים דומים , הפקת לקחים |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|