פרטי התלונה

תלונות דן

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה דןשעות פתיחה דן גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
האם הכסף שלי לא מספיק טוב עבור חברת דן ? נושא התלונה:
אלט רותם שם/כינוי:
‏יום שני ‏26 ‏נובמבר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
ת"א סניף חברה:
תיאור הבעיה:
האם הכסף שלי לא מספיק טוב עבור חברת דן ?

1) היום יום ב' 26/11/07 , ככל יום חיכיתי לאוטובוס קו 147 , בהרצלייה .
הנהג ש חביב , מס' רישוי של האוטובוס 90-829-01 , מס' אוטובוס 7049 .

2) ניגשתי לעלות לאוטובוס ובאתי לשלם לנהג - באמצעות שטר של 200 שקלים .

3)הנהג בתמימות רבה השיב לי אין לי עודף (יש לציין כי לדעתי אין הדבר נכון , לטעמי פשוט התעצל לפרוט - הרי 200 שקלים הינם בדיוק כמו 50 שקלים) ופתח את הדלת של האוטובוס וסימן לי לרדת .
סוג עלבון שכזה עוד לא חוויתי , הרי הנהג החליט כי ברשותו כוח ויכול הוא לעשות סלקציה איזה נוסע יכול לעלות ואיזה לא .

4) השבתי לנהג אחכה עד אשר יהיה מספיק ברשותו ע"מ לפרוט לי , זאת היות וחיכיתי לא מעט זמן , אם לא אעלה על האוטובוס סביר להניח שאאחר לעבודתי .

5) הנהג , המאוד לא אדיב ומאוד מאוד לא שירותי , מסר לי כי אין לו אפשרות לעזור לי ואמר לי לנסות ולחכות לאוטובוס הבא . לטענתו אין חייב הוא לפרוט שטר הגדול מ50 שקלים .

6) לצערי במדינתנו אין לי כל כך אופציות - הרי שחברת דן היא הבלעדית אשר מגיעה ליעד אליו חפץ אני להגיע . כלומר מחוסר ברירה אין ברשותי את האפשרות להפיק לקחים ולהימנע משימוש בחברה זו . זאת כפי שעושה אני במידה ואיני מרוצה משירות של חברה או נותן שירות מסוים.

6) באותו עת , חשבתי לעצמי - מי יבטיח לי שלנהג שאחריו כן יהיה עודף , הרי במשיכת מזומנים מכספומט אין אני בוחר את סוג השטרות אותם אני מקבל .

7) לעניות דעתי חברה כה גדולה , צריכה לעמוד בסטנדרטים מסוימים בנוגע לשירות , לפקח על עובדיה (הנהג הכה "חביב" ש חביב) , להכיר בכך כי יתכן מצב שכזה ולהיערך בהתאם ולסיכום במקרה שכזה להתיר לנוסע ליסוע ללא תשלום , היות לאימפוטנציה של נהג מסוים בפריטת כסף גדול או לחילופין אוכל רק לכנות התנהגות שכזו כעצלות .

א. לתשומת לבם של הנוגעים לדבר .
ב. לתשומת ליבו של הנהג ש חביב ה"יקר" .
ג. לתשומת ליבו של נהגי אוטובוס – גם הנוסעים הם בני אדם.
תשומת לב - מניעת מקרים דומים , הפקת לקחים פתרון נדרש :

דן שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה