פרטי התלונה

תלונות דן

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה דןשעות פתיחה דן גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות כוזב ומידע שגויי במוקד שירות נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏19 ‏אוקטובר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תחנה מרכזית ת"א סניף חברה:
תיאור הבעיה:
הריני ברודסקי ולריה, סטודנטית באוניברסיטה הפתוחה.

בתאריך 19/10/08 התקשרתי למוקד שרות הלקוחות של אוטובוס דן והתעניינתי במידע לגבי כרטיס "סטודן".

נעניתי ע"י אחד הנציגים שמסר לי היכן אוכל להשיג את הכרטיס וכן את שעות הפעילות של המוקדים בהם ניתן לקנות את הכרטיסים. כאשר שאלתי מה עליי להביא לצורך קניית "סטודן" נאמר לי כי יש להביא כרטיס סטודנט ות.ז.

היות ושני המוקדים, הן תחנה, מרכזית והן בארלוזורוב בת"א, עובדות עד השעה ארבע אחה"צ, היה עליי לצאת באמצע היום מהאוניברסיטה וכן לאחר לעבודה על מנת לרכוש את הכרטיס.

בשעה אחת בצהריים הגעתי לתחנה המרכזית ולאחר המתנה של כ- 15 דק' בתור, מסרתי את תעודת הסטודנט שרשום עליה שהיא עבור שנת 2007-2008, היות וזו התעודה האחרונה שהאוניברסיטה שלחה ועדיין אין תעודות חדשות.

בתחנה המרכזית ישבו לימור אהרוני שאמרה שהיא המנהלת ועוד בחור צעיר שאמרו שזה לא מספיק ולא יכולים לספק לי את הכרטיס.

כאשר שאלתי אותם מדוע לא קיבלתי את המידע הזה במוקד נעניתי בחוצפה רבה, שהכל רשום באינטרנט והיא לא מבינה למה לא הצטיידתי באישור מתאים מראש מהאוניברסיטה.

הרי מדובר בחוצפה שאין כמותה! בשביל מה קיים אצלכם מרכז שירות לקוחות טלפוני אם הם מוסרים מידע חלקי ולאחר מכן בקופה מפנים אותי לאינטרנט. הריני סטודנטית וכן עובדת במקום שאין לי אינטרנט זמין ועל כן התקשרתי לברר את כל המידע טרם הגעתי לתחנה המרכזית.

היות ומדובר בחג מוקד הפניות של האוניברסיטה נסגר בשעה 12:00 ועל כן לא היה לי מהיכן להוציא אישור הרשמה לסמס' הקרוב. הסברתי את המצב ללימור ולבחור שהיה עימה אך ניתקלתי באטימות מוחלטת.

הגעתי לתחנה המרכזית מחולון, והיות ואין ביכולתי להגיע בכל זמן לתחנה המרכזית, הלכתי לאינטרנט קפה ושילמתי 15 ₪ לצורך הוצאת גיליון ציונים ששם מצויין שם הקורס, סטטוס הרשמה ("נרשם"), סמס' לימודים של הקורס. לצערי המדפסת באינטרנט קפה לא עבדה ולא ניתן היה להדפיס את האישור.

לאחר אי אלו מאמצים הדפיסו לי את גיליון הציונים וביקשתי שיפקססו לי לתחנה המרכזית, חזרתי ללימור לצורך קבלת מספר הפקס של המקום והייתי צריכה להמתין עוד כ-10 דק' עד לקבלת מספר הפקס מהבחור שלידה היות והיא הייתה עסוקה.

לאחר כ-10 דק' נוספות ביקשתי לבדוק האם התקבל הפקס והבחור אמר לי: "אה, שכחתי להגיד את צריכה ללכת למודיעין ולראות האם התקבל שם הפקס". הלכתי לשרות לקוחות ופניתי לאחראית והסברתי לה את המצב ושאלתי מדוע לא קיבלתי מידע מלא מהנציג בטלפון. התגובה היחידה שאליה זכיתי היא שיש מחלקת תלונות הציבור ואני מוזמנת לפנות אליה.

חזרתי יחד עם הפקס (מצ"ב) ללימור, שוב המתנתי בתור. כ- 20 דק' הפעם. הבחור לקח ממני את הטופס הביט מספר פעמים, פנה ללימור ואמר לה שרשום שאני רשומה ל- 2009 א' ובהמתנה ל- 2009 ב'. היא טענה כי לא ניתן לקבל את הטופס. כאשר אמרתי שרשומים הקורסים לשני הסמסטרים הבאים אז היא אמרה לי כי ל- 2009 ב' אני בהמתנה וסטטוס "נרשם" זה רק ל- 2009 א'.

אז מצד אחד היא אומרת לי שאני רשומה ומצד שני זה לא מספיק?!

במקביל מאחוריי היו סטודנטים נוספים מהפתוחה שגם להם לא היה אישור הרשמה וגם הם הצטיידו רק בתעודת סטודנט ל: 2007-2008. כלומר, מדובר בתופעה רחבה. וכן, שני סטודנטים נוספים ציינו בפני שגם אותם טרטרו וכי זו פעם שנייה שנאלצו להפסיד חצי יום עבודה לצורך רכישת הכרטיס.

לימור התנהגה בחוצפה רבה, אמרה כי אני עצבנית וכדאי שאירגע וכי אינה מוכנה להמשיך לטפל בי, אמרה שהיא מנהלת את המקום ואין מה לעשות. נתקלתי באטימות מוחלטת שמעולם לא נתקלתי בשום ארגון האמור לתת שרות לציבור.

לאחר טרטורים של שעתיים שלמות עזבתי את המקום והתקשרתי שוב למוקד לצורך קבלת שם מנכ"ל חברת דן ואת שם מנהלת שרות הלקוחות שעימה שוחחתי כאשר קיבלתי את הפקס. נעניתי ע"י נציגה בשם קארין שאמרה שאין בידיה את המידע וכי אין לה שום אחראי או מנהל שיכולה למסור לי את שמו.

לסיכום, נגרמה לי עגמת נפש רבה, נתקלתי בחוצפה, טרטורים, אטימות, קיבלתי מידע חלקי מהמוקד. איבדתי זמן לימודים יקר וכן זמן עבודה. אינני היחידה שנתקלה בתופעה זו ויש לא מעט סטודנטים זועמים של האוניברסיטה הפתוחה שזכו ליחס זהה.

אבקש לקבל פיצויי בכל דרך שהיא לגבי המקרה וכן לדאוג לטפל בעובדים בהתאם.

בברכה,



עגמת נפש ונזק כספי סוג הנזק :
פיצויי הולם בצורת הנחה או זיכויי ברכישת כרטיס. פתרון נדרש :

דן שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה