פרטי התלונה

תלונות דן

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה דןשעות פתיחה דן גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התנהגות לא נאותה ופוגענית של נהגת דן אחרי שפגעה ברכב שלי נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
במהלך נסיעה שלי ברחוב רוטשילד בראשל"צ,ביולי שנה זו, נצמדה אלי נהגת האוטובוס גב' סימה בכר מ.א. 85355, בצורה מסוכנת כאשר בכל פעם בה ניסיתי לתת זכות קדימה להולכי רגל שחצו במעברי החציה ההצמדות היתה מסוכנת עוד יותרו נכרת היתה חוסר הסובלנות של הנהגת.
בכדי "לברוח ממנה" עצרתי לבסוף בחניית נכה כדי שתוכל לעבור אותי, הגב' בכר פגעה ברכב שלי ונפצה את הפנס האחורי שלי ופגעה באחורי הרכב.
אחרי הפגיעה הקשה שספגתי ובנוסף לה,, יצאה הגב' בצרחות מבישות ובהתנהגות ושפה בוטה ולעיני העוברים והשבים ונוסעי האוטובוס השפילה אותי.
עדה למחזה המביש היתה גם ביתי שצפתה במחזה המכוער ושכן שלי וביתו שנסעו ברכב מאחורי האוטובוס ויכלו לראות בדיוק את כל ההתרחשות.
בשיחה שערכתי אל המוקד שלכם דקות אחרי האירוע, אמרה לי הגב' שענתה לשיחת הטלפון כי הגב' מוכרת לכם. ותארה אותה כ"בלונדה, קטנה ומבוגרת", תאור מדוייק.
גם בשיחה אותה ערכתי הבוקר אל מוקד הפניות שלכם נאמר לי כי הם כנראה מכירים את הגב', אך לא יוכלו לפעול ללא מכתב.
אני רוצה להתריע בפניכם על צורת הנהיגה הפרועה וחסרת האחריות של הגב' בכר ועל התנהגותה המבישה והמביישת את ציבור נהגי דן ואת החברה כולה.
במקרה הסתיים אירוע זה בפגיעות גופניות ולא באבידות בנפש. אך המצב יכול היה להראות אחרת לגמרי כשהגב' הזו מאחורי הגה של כלי רכב שכזה.
למרות תלונתי נעניתי על ידי חברת דן רק כי תלונתי נמצאת בטיפול ומאז לא שמעתי דבר מהם
עלבון + כספי (השבתת הרכב) סוג הנזק :
פיצוי כספי + התנצלות על ההתנהגות פתרון נדרש :

דן שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה