פרטי התלונה

תלונות דן

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה דןשעות פתיחה דן גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תלונה על נהג של חברת דן נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
מכתב זה נישלך לחברת דן ב 31-12-08 ולא קבלתי תגובה

הנדון: תלונה על נהג של חברת דן

א.ג.נ.

ביום שישי ה- 26.12.08 בשעות הבוקר המוקדמות המתנתי לקו 113 היוצא מקניון איילון בר"ג ומגיע לשכונת רמת אביב ג' בת"א. האוטובוס איחר וכאשר הוא הגיע שאלתי את הנהג מדוע הוא איחר בעשר דקות. תגובתו הייתה בצעקות: "מה אתה רוצה ?! היו פקקים ! ואם לא טוב לך אז תרד !". תגובתי הייתה: "אתם מונופול ובגלל זה אתה עונה לי בצורה כזו".

בהמשך אותו היום, בשעה 10:58 בבוקר, חיכיתי לאוטובוס בתחנה שברח' קק"ל בת"א. האוטובוס הגיע בשעה 11:45 עם אותו נהג. מכיוון שידוע לי כי התדירות של קו 113 הינה 35 דקות שאלתי שוב מדוע הוא איחר. ענה לי הנהג בצעקות: "אתה עושה לי פה פרובוקציות ! היו פקקים !". לאחר תגובתו הזו הלכתי והתיישבתי באחד מכסאות הנוסעים.

בהמשך הנסיעה שתוארה לעיל הנהג דיבר אלי בצורה גסה כאשר בקשתי להזכיר לו כי היני לקוח משלם והיני זכאי ומצפה לקבל את השירותים המקובלים. לתדהמתי הנהג עצר את האוטובוס בפתאומיות שלא בתחנת אוטובוס ובסמוך למדרכה הצבועה באדום-לבן. הנהג קם מכסאו, הסתובב לכיווני והתחיל לצעוק עלי מילים לא יפות (בשלב זה פחדתי כי הוא ירים עלי ידיים): "מה, אני צריך להחליף לך את החיתול?! אתה בן אדם זבל! אתה מוכה! אני נהג 35 שנים בדן ואני מכיר אותכם! אתם כל הזמן מתלוננים!". בקשתי ממנו את פרטיו והוא סירב בתוקף.

כאשר ירדתי בתחנה שבקניון איילון ר"ג לקחתי את הפרטים של עדה לאירועים, אחת הנוסעות, שתוארו לעיל אשר מוכנה להעיד על אותו מקרה במידת הצורך. פרטיה הינם כדלקמן:
שם: ילנה
מס' נייד: 052-6350346

תלונה זו הוגשה למשטרה (מס' תיק 507423/2008) בתאריך 27.12.08 בתחנת ר"ג. הובהר לי כי התיק יעבור למרחב ירקון מכיוון שהאירוע התרחש באיזור צפון ת"א.

היני מבקש מנכבדי לבדוק את האירוע המשפיל שעברתי על מנת שיופקו מסקנות בהתאם. היני לקוח קבוע של חברת דן שנוסע באופן יום יומי בתחבורה הציבורית והיני תלוי בנסיעה באוטובוסים כי אין לי רשיון נהיגה. היני סבור כי יש להקפיד על מועדי היציאה של האוטובוסים ובכל מקרה היחס שקיבלתי כאשר הערתי לנהג על נושא זה אינו ראוי וכולי תקווה שתמצאו לנכון להתייחס ולטפל באירועים שתארתי לעיל.


בתודה מראש,
גילי ביבטרי


וגם עלבון סוג הנזק :
שיופקו מסקנות בהתאם. פתרון נדרש :

דן שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה