פרטי התלונה

תלונות דן

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה דןשעות פתיחה דן גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שימוש בכרטיס סטודן נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏18 ‏ינואר ‏2009 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בס"ד
לכבוד: חברת דן.
הנדון: תלונה על שירותכם

בתאריך 18/1/09 עליתי על אוטובוס קו 286 הנוסע מתל אביב לאריאל דרך מסוף אורנית.
עליתי על האוטובוס בתחנה האחרונה ברח' זבוטינסקי.
ברשותי כרטיס רב קו סטודן לבן שנקנה בתחילת שנה זאת כאשר נאמר לי שתוקף הכרטיס הוא
לשנה והכרטיס תקף גם לנסיעות לאלקנה ששם לימודי. עד ליום זה נסעתי בלא בעיות באוטובוס.
בתאריך הנ"ל עליתי לאוטובוס שיצא בשעה 13:30 מת"א שנהג בו משה כהן (כך הוא טען שקוראים
לו אבל לא הסכים להציג בפני תג עובד או כל פרט מזהה אחר) שברשותי הכרטיס סטודן שלי.
לתדהמתי הנהג סירב לעלות אותי על האוטובוס בטענה כי באותו בוקר יצא הנחייה שבגלל שלנהגים
אין מכשירים שמאפשרים לקרוא את הכרטיס יש הנחיה שלא לעלות נוסעים עם כרטיס זה.
כל הסברי שמדובר על כרטיס תקף למשך שנה שמאפשר לי לנסוע בקווים אלא
כולל הצגה של כרטיס נסיעה של חברת קווים שבו מצוין שמדובר על סטודן לבן לא שכנעו את הנהג
לאפשר לי שלא לשלם.
גם לאחר מכן שהתקשרתי למוקד הטלפוני על האוטובוס הופתעתי לשמוע כי מדובר על פנייה ידועה
ואין לחברת דן פיתרון אלא.
אני מאד מופתעת לגלות שחברת דן מוכרת לסטודנטים כרטיסים שתקפים למשך שנה ומסרבת
במהלך השנה בצורה מאד לא חוקית לקבל את הכרטיסים ודורשת מאיתנו לשלם על הנסיעה.
אני נפגעתי מכך שהנהג בחר שלא להסיע אותי כתוצאה מזה נאלצתי לרדת מהאוטובוס ללכת
להוציא כסף מהבנק ולחזור לאוטובוס הבא דבר שגרם לי להפסיד שיעור בלימודי.

אני פונה אליכם מתוך דרישה לקבל החזר על נסיעה זאת ששלמתי וכן לקבל פיצוי על עוגמת הנפש
שפגע בי מאד ובנוסף בדרישה שהענין לא יחזור על עצמו.
אשמח לקבל תגובה בעניין!
ציפי וינגורט
0507734097
[email protected]
העתקים: - משרד התחבורה.
- אגודת הסטודנטים.
עוגמת נפש סוג הנזק :
קבלה חזרה של הכסף ששילמתי על הנסיעה ופיצוי עבור עוגמת הנפש שנעשתה לי פתרון נדרש :

דן שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה