פרטי התלונה

תלונות דן

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה דןשעות פתיחה דן גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירןת לקוי נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב

לפני כחודשיים עמדתי באחד מתחנות האוטובוס של דן בתל-אביב. השעה היתה מאוד מאוחרת , סיימתי את עבודתי ורציתי לחזור הביתה. אחרי שחיכיתי 20 דק' הגיע האוטובוס שלי אבל משום מה הנהג פשוט לא עצר !!! הוא נסע לקראת התחנה במהירות איטית ובלי שום ספק ראה אותי , הוא הביט בי ופשוט המשיך לנסוע ונעצר כמה מטרים משם ברמזור אדום. רצתי לעברו ובקשתי לעלות. הנהג לא התייחס אליי ופשוט הראה לי פתק קטן שהכין מראש ועליו היה כיתוב -"אסור".
מה זו החוצפה הזו - לא עוצרים בתחנת אוטובוס ואז לא מאפשרים לך לעלות בגלל טענה של אסור לעלות נוסעים שלא בתחנה ??? מקרה זה הוא לא חד פעמי ולכן שלחתי מכתב בן 2 עמודים לתלונות הציבור של דן שבו פירטתי את הכל, כולל מס' לוחית הרישוי והשעה המדוייקת של המקרה. כמובן שאף אחד לא חזר אליי מדן. מאוד אודה לכם אם תוכלו לעזור לי לגבי העניין, כי אני לא מתכוון להבליג את כך , לא בפעם השלישית.
עוגמת נפש סוג הנזק :

דן שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה