פרטי התלונה

תלונות דן

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה דןשעות פתיחה דן גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי עצירה של אוטובוס דן קו 66 נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏10 ‏מרץ ‏2009 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
ביום ג' ה-10.3.09 המתנתי לקו אוטובוס 66 של דן בתחנה בפ"ת (תחנה שניה לאחר היציאה מהתחנה המרכזית)- בעודי יושבת וממתינה לאוטובוס כרבע שעה לערך עבר אוטובוס מבלי לעצור!! השעה הייתה 15:32 בדיוק ואני יודעת זאת במדויק משום שחיכיתי לאוטובוס ספציפי זה משום שמיהרתי.
עקב אי עצירת האוטובוס איחרתי לפגישה אשר עלתה לי במחיר יקר מאוד!
שתי נקודות נוספות שאני חייבת לציין:
1. בעודי ממתינה חיכתה אף אישה מאוד מבוגרת בתחנה שנאלצה אף היא להמתין 15 דק' נוספות עד שיגיע הקו הנוסף.
2. הנני לקוחה קבועה של חברת דן מזה שנים ואף בעלת כרטיס "רב-קו".
זאת לא הפעם הראשונה שאירוע מסוג זה קורה ואני מאוד מקווה שזהו יהיה האחרון!!!!
מיותר לציין שחוסר תשומת הלב של הנהגים לאנשים ולכביש בכלל מאוד מסוכן ואף מפחיד שהנני שוקלת לא לנסוע יותר באף אוטובוס "דן" בעתיד.
עוגמת נפש וכספי סוג הנזק :

דן שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה