פרטי התלונה

תלונות דן

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה דןשעות פתיחה דן גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גרימת נזק כספי ונפשי כתוצאה מהתרשלות וזלזול בנוסע נושא התלונה:
אולשטיין מירי שם/כינוי:
‏יום רביעי ‏29 ‏מאי ‏2013 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תל אביב חולון.פניתי סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתקופת האירוע היה ברשותי רב קו שהוצא באגד שמספרו 41426272.במהלך השנה שחלפה הייתי מטעינה את הרב קו בכרטיסיה של אזרח וותיק.בכל נסיעה בעת מעבר מדן לאגד במסגרת ה-90 דקות זכיתי להערות ועלבונות כאשר טענתי שאני במעבר ונהגי אגד טענו שהדבר אינו נכון וחייבו את הרב תו בנסיעה. לעיתים נאמר לי שאני באה מהרצליה וזה לא תקף.בסופו של דבר הצלחתי להבין מנהג אדיב של אגד כי מקור בעיותי הוא בקוד 43 שנירשם בעת הטענת הכרטיסיה במקום42 מקום מגורי בחולון.
עלבון סוג הנזק :

דן שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה