|
|
|
|
|
|
גרימת נזק כספי ונפשי כתוצאה מהתרשלות וזלזול בנוסע |
נושא התלונה: |
אולשטיין מירי |
שם/כינוי: |
יום רביעי 29 מאי 2013 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תל אביב חולון.פניתי |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
בתקופת האירוע היה ברשותי רב קו שהוצא באגד שמספרו 41426272.במהלך השנה שחלפה הייתי מטעינה את הרב קו בכרטיסיה של אזרח וותיק.בכל נסיעה בעת מעבר מדן לאגד במסגרת ה-90 דקות זכיתי להערות ועלבונות כאשר טענתי שאני במעבר ונהגי אגד טענו שהדבר אינו נכון וחייבו את הרב תו בנסיעה. לעיתים נאמר לי שאני באה מהרצליה וזה לא תקף.בסופו של דבר הצלחתי להבין מנהג אדיב של אגד כי מקור בעיותי הוא בקוד 43 שנירשם בעת הטענת הכרטיסיה במקום42 מקום מגורי בחולון.
|
עלבון |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
דן שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|