פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
נסיון סחיטת הלקוח בטענות ובהתניות בלתי סבירות נושא התלונה:
שיר רונית שם/כינוי:
‏יום שני ‏12 ‏יוני ‏2006 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
הנני לקוחה של אינטרנט מהיר כ-5 שנים, כאשר בשנה וחצי האחרונות השירות כולל רשת ביתית. הנתב וכרטיסי רשת אלחוטיים נרכשו והותקנו ע"י 012 ואני זוכה לתמיכת רשת נפלאה.......אבל, לפני כשבועיים הרשת בבית השתבשה ואחרי תמיכה נהדרת של מספר ימים המליצו לי לקחת את הנתב, שלאחר שנה פגה אחריותו, לבדיקה בחברה היבואנית בכפר מל"ל, ואם יסתבר שהוא איננו בר תיקון יש לי אפשרות לקנות במחיר מוזל את הנתב מ-012 וזה יכלול המשך התמיכה, או אוכל לרכוש נתב באופן עצמאי ואז אקבל הדרכה להתקנה ראשונית ולאחר מכן לא תהיה תמיכת רשתות. בחברת פיקוק בכפר מל"ל אמרו שהנתב איננו בר תיקון ואיננו תחת אחריות ולכן עליי לרכוש נתב חדש. ועוד אמרו לי שיש נתב במבצע ב-299 ש"ח ברשת באג. עם צאתי התקשרתי ל-012 ובררתי מה ניתן לעשות. חזרה אליי נציגת מכירות ואמרה לי שהנתב יעלה 519 ש"ח + 35ש"ח דואר שליחים + 190 ש"ח התקנה. אמרתי שאמרו לי שאקבל מחיר מוזל כי אני לקוחה ותיקה. לאחר המתנה היא חזרה אליי ואמרה לי הם יכולים לתת לי 10% הנחה על הנתב ו-150 ש"ח על התקנה, כלומר סה"כ 652 ש"ח! אמרתי לה שאני לא צריכה התקנה כי הכרטיסים מותקנים וכל מה שצריך לעשות הוא לחבר את הנתב לחשמל ולמודם והגדרות אני יכולה לקבל בטלפון מהתמיכה (דבר שעשיתי בעבר כשהיו בעיות רשת והיה תריך להתחל אותו). היא אמרה לי שאם לא אקנה מהם את הנתב לא אוכל לקבל תמיכה, אפילו לא ראשונית להגדרות ראשוניות, ואם ארכוש את הנתב ולא ארכוש את ההתקנה - לא אהיה זכאית לתמיכת רשתות. ניסיתי להסביר לה שהכל מותקן ואין צורך לשלם על חיבור לחשמל ולמחשב, אולם היא התעקשה שדיברה עם בכיר ממנה וזה מה שהם יכולים לעשות. בשלב זה אמרתי לה שהיא הביאה אותי למצב שאני רוצה להפסיק את שירותם (יש לי חבילה משולבת של כבלים + ספק אינטרנט ב-94 ש"ח לחודש) שחודש רק לפני כ-3 שבועות, אולם היא טענה שאינני יכולה ואצטרך לשלם את כל השנה, גם אם אבקש להפסיק את השירות. אני חייבת לצייו שתמיכת הרשתות של 012 מעולה, אולם היחס של המכירות המחפיר והניסיון לסחוט ממני עוד ועוד כסף פשוט מחפיר. ביקשתי לדבר עם בכיר ממנה, אולם היא סירבה ואמרה כי לא ניתן. אנא עזרתכם.
עגמת נפש סוג הנזק :
בירור עם בכיר בחברה לגבי הנושא ומציאת פתרון הולם פתרון נדרש :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
מנהל מחלקת הרשתות בחברתנו יצר קשר עם גב' שיר מיד עם קבלת פנייתה דרך האתר, וטיפל בה לשביעות רצונה המלאה. זאת ועוד, בעקבות שיחה עם המוקד הטכני של חברתנו, הצלחנו להפעיל מחדש את הראוטר של גב' שיר, כך שהרשת חזרה לעבוד וזאת ללא עלויות נוספות. תגובה:
ראו תגובה לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה