פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
זילזול ושרות לוקוחות גרוע נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
הצטרפתי ל 012 אינטרנט וטלפון בדצמבר 2005. חברת כבלים לא הצליחה לחבר אותי לתשתיות ועכב כך ביקשתי לבטל את העיסקה. חברת כבלים היו זריזים ועשו את חלקם מיד. מאז עברו 6 חודשים וכל חודש חברת 012 גובת ממני כסף על מנוי שלא היה מחובר. אין עם מי לדבר בשרות הלקוחות. 100 מחלקות שכל מחלקה רק מעבירה אותך למחלקה אחרת. השיטה היא שהם לא מדברים איתך כאשר אתה מתקשר. הם חוזרים אליך שואלים מה הבעיה ומבטיחים לטפל... ולא קורה כלום. 6 חודשים שהסיפור חוזר על עצמו.
סגירת חשבון והחזרת כל הכסף פתרון נדרש :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
012 שואפת לשמר את מעמדה כחברת תקשורת מובילה בעולם עסקים תחרותי, המציע מגוון פתרונות תקשורת ללקוח. אין לנו ספק כי המפתח להשגת מטרה זו טמון בחווית השירות המבדילה אותה אנו דואגים לספק ללקוחותינו.
צר לנו כי הדבר ככל הנראה לא בא על ביטויו במקרה של מר אברבוך.
פנייתו של מר אברבוך טופלה לשביעות רצונו ע"י נציג פניות הציבור של חברתנו.
תגובה:
ראו תגובה לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה