פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב כספי נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
הייתי מנוי לשעבר ב חב. הנ"ל בשיחות לח"ול אופן החיוב פעם בחודשיים זה מאוד מקשה על מעקב החשבון זה נעשה בכוונה להקשות על המנויים בחברות אחרות החיוב כל חודש זה בגלל התחרות הקשה בן החברות לשיחות בינלאומיות לאחר שעברתי אח חב. אחרת נידהמתי לקבל הודעה מחברת קווי זהב לאחר ל 3 חודשים על חוב ללא פירוט החשבונית רק הסכום הופיע זמן ההמתנה בטלפון לבירור התשלום מאוד ממושך כמו הרבה חב. מיסחריות העיקר להגדיל את ההכנסות של חב. קווי זהב
עוגמת נפש סוג הנזק :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
על-פי מערכת ניהול קשרי הלקוחות של חברתנו, המבוססת על תיעוד פניות הלקוח בעת התרחשותן, עולה כי בתאריך 13/10/2004, היום בו ביטל מר שם טוב את מנוי השיחות לחו"ל, נאמר לו כי ישנן שיחות אשר עליהן טרם חויב, בסך 8.89 ₪ כולל מע"מ , כמו כן לבקשת מר שם טוב נשלחה אליו חשבונית נוספת עם פירוט לפני גבית התשלום .

תגובה:
ראה תגובה לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה