פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
האם יש עורך דין בפורום? נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
זה עתה הצטרפתי לפורום זה.
קראתי את מרבית התלונות נגד קווי זהב 012 - אינטרנט המופיעים כאן.
מדהים כמה שהדברים חוזרים על עצמם: גביה שלא כדין, שרות לקוחות מזעזע, תירוצים אידיוטיים, הצעת המשך שרות במקום החזר כספים שנגנבו מחשבוני וכד'.

אם יש עו"ד בפורום זה שמוכן לתבוע אותם תביעה ייצוגית - אשמח להשלים את כל פרטי המידע הנחוצים.

המקרה שלי בקיצור:

בשנת 2004 הייתי מחובר לאינטרנט באמצעות קווי זהב 012.
בסביבות אוקטובר 04 נותקתי על ידיהם מספר פעמים בשל מה שהם כינו "הפצת דאר זבל מהמחשב שלי".
עשיתי מספר נסיונות, יחד עם ילדי "לנקות את הפורץ" שמשתמש במחשב שלי כפלטפורמה למשלוח דאר זבל. ללא הועיל. (כמובן שלא קיבלתי שום סיוע טכני מחברת האינטרנט שלי קווי זהב!)
לבסוף נותקתי לחלוטין מ-012 על ידיהם.
מיד התחברתי לנטוויז'ן שמאז משרת אותנו באופן נפלא.
בדפי החיוב של כרטיס האשראי הופיע מדי חודש חיוב עבור "קווי זהב - תקשורת". הנחתי כי זה עבור שימוש בשיחות לחו"ל....
בחודש יוני 06, כשבררתי במקרה חיוב בזמן שכלל לא בוצעו שיחות לחו"ל , התברר כי אני משלם עבור אינטרנט (מחיר מופקע) + אנטי וירוס + עוד משהו לא ברור מאז ינואר 2005 בסביבות 90-100 ש"ח כל חודש.
בינואר 2005 אכן התקשרו אלי הביתה מקווי זהב והציעו לי להתחבר מחדש לשרות האינטרנט. דחיתי את הצעתם ברמיזה שיש לי ספק אחר. תודה.
כנראה שבאותו ערב או בערב אחר שוב התקשרו והפעם ענתה הבת שלי שנענתה כנראה להצעתם, מאז אני משלם לקווי זהב - תקשורת עבור חיבור לאינטרנט + תוספות למרות שלא עשיתי שימוש אף בדקה אחת בכל 18 החודשים האחרונים שכן אני מחובר, כזכור לנטוויז'ן.
ולא רק זאת אלא שבכל התקופה בה קווי זהב חייבו את כרטיס האשראי שלי (שפרטיו מצויים אצלם בשל שרות שיחות חו"ל, או ששמרו אותם מהתקופה הקודמת, לפני שנותקתי) ולא טרחו לשלוח לי דפי חשבון או פרוטי חיוב כפי שעושה כל נותן שירות המחייב את כרטיס האשראי שלי בהוראת קבע .
אגב, באופן "מפתיע" מאז שאני גולש באמצעות נטוויז'ן איש לא משתלט על המחשב שלי ושולח ממנו "דאר זבל". מעניין, לא?

כמובן שכמו כל קודמי כאן פניתי אליהם טלפונית בשבוע שעבר בערך 10 פעמים וכל פעם נדחיתי ב-"יתקשרו אליך". משהו מכם קיבל טלפון מהם? - אני לא!

אגב, האם זה חוקי שענף (אינטרנט) של נותן השירות (קווי זהב), לא מופיע בברור בדפי פרוט של כרטיס האשראי?
עוגמת נפש + כספי + בזבוז זמן + עלבון סוג הנזק :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
פנ"צ שם ותפקיד:
מהרישומים שבידינו עולה כי בתאריך 31/01/2005 הצטרף מר אדר לשרות האינטרנט של חברתנו לתוכנית הכוללת גלישה ללא הגבלה במחיר של 39 ₪ (כולל מע"מ) למשך שלושה חודשים ומחודש רביעי מחיר של 79 ₪ (כולל מע"מ). בסיום שנה מחיר קבוע של 89 ש"ח (כולל מע"מ). מינימום תקופת התחייבות היא חצי שנה. לאחר הרישום נשלח אל מר אדר מכתב הצטרפות הכולל את הפרטים האמורים.

במסגרת התוכנית, החיוב החודשי הינו קבוע, בין אם בוצעה גלישה בפועל ובין אם לאו, וזאת כל עוד מנוי האינטרנט לא הושעה או בוטל.

בחודשים פברואר 2005 ועד מאי 2006 לא נתקבלה בחברתנו כל בקשה לבטל או להשעות את מנוי האינטרנט. יתרה מכך, חיובי האינטרנט בחודשים אלה נגבו מכרטיס אשראי של מר אדר לאורך כל התקופה המדוברת כך שיכל בנקל להבחין בחיובים החודשיים שנגבו מכרטיס האשראי.

לנוכח האמור, לצערנו אין באפשרותנו להיעתר לבקשתו של מר אדר ולזכות את חשבונו בגין החיוב עבור שרות האינטרנט שסופק למר אדר בחודשים הנ"ל.

למרות האמור לעיל, החלטנו, כמחווה של שרות ולפנים משורת הדין, להעניק למר אדר חבילת גלישה במהירות של 1.5M ללא עלות לתקופה של חצי שנה, לאחר תקופה זו מחיר החבילה יהיה 29 ₪ כל חודש כולל מע"מ. אנו סבורים כי בנסיבות העניין זוהי הצעה הוגנת וסבירה, והיא תוענק למר אדר בתנאי שיאשר כי אין לו דרישות או תביעות נוספות מהחברה.

תגובה:
ראו תגובה לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה