פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי הגעת טכנאי למועד שנקבע, אי יצירת קשר של מנהל נושא התלונה:
‏יום שני ‏20 ‏יוני ‏2016 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
רח' האצ"ל 53 ראשל"צ 75706 כתובת:
תיאור הבעיה:
בתאריך 20.6 היה אמור להגיע טכנאי של בזק לביתנו באחוזת ברק- האירוסים 40.
תואם מועד הגעה בין 15:30 - 17:30 תוך כדי שנאמר לציין בפירוש להגיע אחרי השעה 16:00.הובטח שכך יצויין לטכנאי, וזאת אחרי כשבוע ללא אינטרנט וכל הבדיקות שנעשו מול התמיכה הוכיחו שישנה בעיה שמחייבת טכנאי, במקרה היה טכנאי באיזור שחיבר את אחד השכנים וטען שהחיבור שלנו היה בכלל מנותק !!!
לאחר שהתקשר לבת שלי ונאמר לו שיגיע מאוחר יותר עוד כחצי שעה, אמר טוב אך לא הגיע ולא אמר שלא יגיע!
בתמיכה ושירות הלקוחות נאמר שהוא לא היה חייב להגיע אם ביקשו ממנו להגיע מאוחר יותר! על איזה שירות אנחנו מדברים שמראש מבקשים להגיע אחרי השעה 16:00 והטכנאי מחליט על דעת עצמו לא להגיע!!!
כל שיחותיי לתמיכה ולשירות על מנת לקבל פיצויי על פי חוק הטכנאים עלו בתוהו, ביקשתי שיחת מנהל נאמר לי שיחזרו אליי תוך 24 שעות ולא ביצעו שום דבר בנושא!
השירות הגרוע שאי פעם חוויתי מחברת תקשורת.
אם הפיצויי לא ישביע את רצוני, לא יהיה מנוס מהגשת תביעה לבית המשפט לתביעות קטנות.
נאלצנו שוב לתאם טכנאי, שגורם לנו להיות מנותקים מהאינטרנט למעלה משבועיים!!!
עלבון סוג הנזק :
פיצוי כספי + תיקון הנזק שנגרם פתרון נדרש :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה