|
|
|
|
|
|
אי קבלת שירות טכני - למרות שמוקד טכני אמור לעבוד 24 ביממה |
נושא התלונה: |
אזור הצפון |
אזור: |
רח' האצ"ל 53 ראשל"צ 75706 |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
אני לקוחה של 012 תשתית וספק משלמת סכום לא קטן בחודש עבור השירות הייתה לי הפסקת חשמל בבית . האינטרנט לא עובד ביום 18/8/2016 שעה 23.30 יצרתי קשר עם חברת 012 מוקד טכני ענה לי בחור נורא לא נחמד בשם שמואל מצוות נור ואמר לי שאין לו מערכת ולא יכול לעזור לי ביקשתי לשוחח עם מנהל אמר שבגלל שאין לו מערכת לא יכול להעביר לי גם מנהל ביקשתי שירשום את שמי ויחזור אליי אך סירב והיה גס רוח . מעניין שאת הכסף הם לוקחים בזמן אך להביא שירות לא מסוגלים .
|
אין אינטרנט והכסף שולם |
סוג הנזק : |
פיצויי על כך שאין לי אינטרנט |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|