פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
האינטרנט הביתי לא עובד / עובד לאט מאוד (כ 1.5MB) נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏16 ‏פברואר ‏2017 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
20 zelig bas st. כתובת:
petach tikva סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ביום חמישי, 16/02 הנתב שנרכש בעסקת תשלומים הפסיק לספק תקשורת. נציגת פרטנר טענה שזו בעיית תשתית ותיאמה טכנאי בזק ליום ראשון. טכנאי בזק בדק וטען כי הבעיה בנתב. לאחר מספר טלפונים לשירות הטכני ולשירות לקוחות לגבי מה לעשות עם הנתב (במהלכם נשלחתי לדבר עם נציג היצרן שהחזיר אותי לפרטנר) החלטתי להתנתק ונשלחתי למרכז שירות להחזיר את הנתב היות ובדיוק חלפו 14 ימי עסקים. במרכז השירות טענו שחלה טעות כי מדובר ב 14 ימים קלנדריים והם אינם יכולים לזכות אותי. לאחר דין ודברים, הם הסכימו להחליף לי לנתב חדש וחיברו אותי חזרה לפרטנר. מאז אני מצליח לגלוש בקצב ממוצע של כ 1.5 MB כשאני משלם על "עד 100MB". פרטנר טוענים שזה בזק, שמאז הטכנאי הראשון שלחו 4 טכנאים (לכאורה, כי 2 מתוכם לא יצרו קשר) כשכולם טוענים שאני מוגדר אצלם בחבילה של 15MB ובזק טוענים שזה פרטנר. ביום רביעי האחרון, היה גם טכנאי פרטנר שבדק וטען כי הבעיה בבזק... מאז פעמיים כבר נאמר לי שנפתחה תקלה לצוות הנדסה בפרטנר ואני עדיין ממתין לפתרון. בינתיים הבטיחו לזכות אותי על הגדלת חבילות הגלישה ב 012 היות ואין לי אינטרנט בבית...
בזבוז זמן ועוגמת נפש סוג הנזק :
פתרון התקלה ופיצוי כספי על כל הנזקים פתרון נדרש :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה